عضو تیم ملی کاراته ایران برای حضو در بازیهای کشورهای اسلامی، گفت: برای کسب مدال طلای بازیهای کشورهای اسلامی عزم خود راجزم کرده ام و حضور بازیهای آسیایی اینچئون نیز بزرگترین هدفم است.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، مهدی سلطانی ادامه داد: مدتی از کاراته فاصله گرفته بودم و نیاز به استراحت داشتم اما برای حضور در بازیهای آسیایی که جدی ترین هدفم است تمرینات آماده سازی را از مدتها پیش آغاز کردم و به ترکیب اصلی تیم ملی برای حضو در اندونزی نیز رسیدم.

وی افزود: در مسابقات انتخابی بازی های کشورهای اسلامی هم بدون باخت به اردوی آماده سازی تیم ملی دعوت شدم اما برای اینکه در شرایط مسابقه باشم در مسابقات قهرمانی کشور هم شرکت کردم.

سلطانی در خصوص حریفانش در انتخابی تیم ملی گفت: مازیار الهامی که از کاراته کاهای باتجربه و عنوان دار تیم ملی است و علی فداکار که مدال بازیهای قهرمانی آسیا را در کارنامه دارد را شکست دادم و مقابل هادی صفی به تساوی رسیدم تا تیم ملی را در بازیهای کشورهای اسلامی همراهی کنم.

وی ادامه داد: هم اکنون که به عضویت تیم ملی در آمده ام سربازی هستم که فقط به موفقیت در بازیهای کشورهای اسلامی و کسب مدال طلا فکر می کنم.

کاراته کا وزن منهای 84 کیلوگرم کشورمان گفت: امیدوارم با کسب بهترین نتیجه در بازیهای کشورهای اسلامی، بتوانم برای مسابقات قهرمانی آسیا و بازیهای آسیایی انتخاب شوم و برای رسیدن به این هدف بیش ازگذشته تلاشم خواهم کرد.

سلطانی در خصوص حریفانش در بازیهای کشورهای اسلامی گفت: کاراته کاهای مصر، ترکیه و جمهوری آذربایجان بازیکنان خوبی هستند ضمن اینکه تیم مالزی هم یک کاراته کا خوب در این وزن دارد. معتقدم بازیهای کشورهای اسلامی سطحی بالاتر از مسابقات قهرمانی آسیا دارد و نباید هیچ حریفی رادست کم گرفت.

وی در مورد 3 کاراته کا دیگری که به عنوان نفرات اعزامی به بازیهای کشورهای اسلامی معرفی شده اند گفت: وحید حسنی پور بازیکن جنگنده ای است و تجربه لازم را هم دارد و باید برای رسیدن به موفقیت تمرکز کافی داشته باشد، سعید حسنی پور هم با حرکات خوب دست و پایش از پتانسیل تکنیکی بالایی برخوردار است و کلاس متفاوتی دارد. من از ذبیح اله پورشیب در تمریناتم الگو می گیم چرا که مصمم تمرین می کند وشهامت و جسارت بالایی دارد و هرگاه عضو تیم ملی بوده به موفقیت رسیده است.

سلطانی در مورد اردوهای تیم ملی گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و با اینکه تا به حال با مربیان مختلفی کار کرده ام، اما انصافاً تمرینات این دوره بسیار حرفه ای دنبال شد.

وی افزود: تمامی نفرات حاضر در کادر فنی دارای اعتبار و کارنامه موفقی هستند و فضای خوبی را در تیم ملی ایجاد کرده اند تا بازیکنان با انگیزه بالایی تمرینات آماده سازی را دنبال کنند./زر

برچسب ها: کاراته ، سلطانی ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار