رئیس فدراسیون قایقرانی کشورمان گفت: با توجه به شرایط موجود امکان سفرهای هوایی برای ملی پوشان وجود ندارد و آنها می بایست از اتوبوس برای سفرهای خود استفاده کنند.

شروين اسبقيان رئیس فدراسیون قایقرانی در خصوص محفل اسکان و تغذیه و ملی پوشان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: پیش از این خوابگاه بانوان در حاشیه دریاچه آزادی قرار داشت اما با توجه به مسائل امنیتی تصمیم گرفتیم اردو را به خوابگاه دیگری منتقل کنیم که فاصله آتن با دریاچه تنها 5 دقیقه است.

تغذیه ملی پوشان هم مشکلی ندارد و دوست دارم خبرنگاران یک روز در خوابگاه آزادی مهمان فدراسیون باشند تا از نزدیک شرایط ملی پوشان را ببینند.

وی در پاسخ به این سوال که با بازدید وزارت ورزش و جوانان از اردوهای تیم ملی با مربیگری ایرج اقلیمی در تیم ملی بانوان مخالفت شده گفت: از زمانی که به فدراسیون قایقرانی آمدن تیم ملی بانوان توسط خود آنها اداره شده است اما طبق قانون و آئین نامه اقلیمی نباید سر تمرین بانوان باشد وی تنها ناظر تیم ملی است.

وی در مورد چگونگی رفت و آمد ملی پوشان به اردو یادآور شد: با صرفه جویی مجبوریم رفت و آمد ملی پوشان را از طریق اتوبوس و قطار هزینه کنیم اما برای مسیر هوایی شرمنده ایم.

 اسبقیان تصریح کرد:  به محسن شادی قایقران  تیم ملی که از  اردوها جدا شده گفته ایم که باز گراد تا شرایط فنی اش بیش از این آسیب نبیند. قرار است برای تیم روئینگ یک مربی خوب خارجی استخدام کنیم.
 
وی افزود: با بررسی های انجام شده تیم های ملی  در سال  آینده در کاپ های جهانی مختلفی شرکت خواهد کرد.
 
رئیس فدراسیون قایقرانی در خصوص کمیته آب های آرام گفت:  پیش از این مسعود مهدوی نیا سکاندار این کمیته بود و حکم سرپرست دبیری فدراسیون را دارد و از نظر من  از عهده همه امور بر می آید اما طی روزهای آینده سرپرست جدید کمیته آب های آرام منصوب خواهد شد.

گفتنی است: در حال حاضر قایقرانان تیم ملی کشورمان در رشته آبهای آرام تمرینات آماده سازی خود را در دریاچه آزادی تهران پیگیری می کنند که ملی پوشان با مشکلات زیادی روبرو  هستند.
 
در حال حاضر تیم های  ملی کشورمان تمرینات  آمادگی خود را در تهران پیگیری می کنند اما به نظر می رسد آنها از نظر تغذیه با مشکلاتی روبرو  هستند به طوریکه برای جبران این مشکلی ملی پوشان از غذاهای فست فودی استفاده می کنند که به هیچ عنوان برای تغذیه ملی پوشان مناسب نیست.
 
طبق شنیده ها غذاهای ملی پوشان از نظر کمیت به قدری است که ملی پوشان را سیر نمی کند و آنها مجبورند از فست فود استفاده کنند.

پس از تغییر محل خوابگاه تیم ملی بانوان،  دختران ملی پوش راهی خوابگاه شماره دو شدند با توجه به اینکه پیش از این آنها در کنار دریاچه اسکان داشتند به همین دلیل برخی از قایقرانان نسبت به طی  کردن این مسافت برای رسیدن به محل تمرین خود گله مندند و شرایط اردو  چندان برای آنها مناسب نیست./آق

برچسب ها: دریاچه ، تغذیه ، بی نقص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار