بخشدارفین گفت: 2 خوابگاه کمیته امدادامام خمینی (ره) و یک سالن سرپوشیده و حدود 10 مدرسه این بخش برای میزبانی و اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.


حسین فینی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس افزود: در تعطیلات نوروز طرح آرامش بهاری در مساجد و همچنین طرح خیمه معرفت با حضور 2 روحانی از حوزه علمیه قم در محل باغ شهر فین و چربه مارم برای پاسخگویی به مسایل شرعی مسافران و برپایی نماز جماعت اجرا خواهد شد.

وی افزود : برای برقراری امنیت و کنترل تردد، گشت سیار توسط نیروی انتظامی فین و پاسگاه های سرزه و قطب آباد و پلیس راهور فین و رضوان در سطح شهر و روستاها حضور مستمر خواهد داشت.

بخشدارفین گفت: در تعطیلات نوروز اداره های این شهر در دو نوبت صبح و عصر و تمامی صنوف ، جایگاه های سوخت شهر فین و تعاون روستایی رضوان به صورت شبانه روز به مسافران ارائه خدمات خواهند کرد.

فینی با اشاره به جاذبه های گردشگری طبیعی و تاریخی فین و همچنین برخورداری این شهر از خطوط ارتباطی ریلی پیش بینی کرد 10 هزار مسافر نوروزی از فین دیدن کنند.

وی افزود: در تعطیلات نوروزسال 91 حدود 6 هزار مسافر نوروزی به فین سفر کردند.

قلعه فین، آسیاب مارم ،استخر فین ، چربه مارم،آبگرم ها ، نخلستانها و طبیعت سرسبز و زیبای فین و روستاهای اطراف آن از مهمترین جاذبه های تاریخی و طبیعی این شهر است.

شهر فین در فاصله 95 کیلومتری شمال غرب بندرعباس در مسیر محور ترانزیتی بندرعباس سیرجان واقع است./ع


برچسب ها: مسافران ، نوروزی ، فین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.