مشکل خانه سینما در صورت تداوم یافتن لج بازی ها حل نمی شود.

حبیب اسماعیلی تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: شاید نباید این موضوع به کرات تکرار شود که سینما سال خوبی را سپری نکرد، اما وقتی برای فیلم سینمایی "گشت ارشاد" و "خصوصی" مشکل پیش آمد گویا جنجال ها و حاشیه ها برای سینما آغاز شد.
وی افزود: پس از پائین کشیده شدن فیلم ها ما با موضوع فیلم های تحریمی روبرو بودیم که تا قبل از سی و یکمین دوره از جشنواره فیلم فجر نیز ادامه داشت.
اسماعیلی ادامه داد: خوشبختانه با برپایی جشنواره گویا قدری از مشکلات حل شد و اگر ارگانها و نهادهای دولتی مان قدری کوتاه بیایند شاید سینما با مشکلات و حاشیه های کمتری روبرو شود.
این پخش کننده بیان کرد: اهالی سینما باید با کنار گذاشتن کمک سینما بیایند چرا مدام به خوب نبودن حال سینما و خلوتی فضای آن اشاره میکنیم وقتی مرتب از ناامیدی حرف می‌زنیم چه انتظاری از مخاطب برای استقبال از سینما داریم.
تهیه کننده فیلم سینمایی "قرمز" اظهار داشت: من نیز تمایل داشتم فیلمم در چینش اکران نوروزی حضور داشته باشد و گرچه اکران ما به دلیل کمبود سالن های سینمای مان محدود است.
وی ادامه داد: اما این دلیل نمی شود که وقتی فیلم من در ایام نوروز اکران نمی‌شود بگویم که نوروز اکران قابل توجهی نخواهیم داشت.
اسماعیلی همچنین در خصوص وضعیت آخر خانه سینما گفت: اگر دوستان قدری گذشت کنند و دست از لجبازی بردارند قطعا مشکل خانه سینما نیز حل خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: هدف اصلی از بازگشایی خانه سینما این است که تمامی صنوف یکجا جمع شوند تا بتوانند در جهت پیشرفت وضعیت سینما گام بردارند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار