كارگردان فيلم سينمايي "خاك و مرجان" گفت: خانه سینما نیاز به نام جدید نداشته و از ابتدا در راستای انقلاب حرکت کرده است.

مسعود اطیابی کارگردان فیلم سینمایی "خاک و مرجان" در خصوص تغییر نام "خانه سینما" و بازگشایی مجدد آن به خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: فعالیت خانه سینما از ابتدا راستای فرهنگ و نظام کشور بوده و امکانی برای همفکری فعالان سینمایی و رفع مشکلات موجود در سینما بوده است.
وی افزود: البته ایراداتی هم دارد و از مسیر اصلی خود خارج شده ولی همیشه مستعد بازگشت به مسیر اصلی بوده است اما نبود آن یک خلا را بوجود آورده است که امیدوارم با بازگشایی مجدد آن عیدی خوبی برای فعالان این عرصه باشد و اساسنامه آن مطابق پایبند به ارزشهای انقلابی باشد.
وی در خصوص تغییر نام "خانه سینما" به خانه سینما جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: تاریخچه "خانه سینما" مربوط به انقلاب بود و اصالت آن بر همگان مشخص است.
اطیابی در ادامه گفت: "خانه سینما" متعلق به این نظام بوده و اعضاي آن نیز از ابتدا خود را خادمان انقلاب و نظام می دانستند و به نظر من تغییر نام آن لزومی نداشته و تغییر ندادن نام آن خدشه ای به اصل موضوع وارد نخواهد کرد.
وی خاطرنشان کرد: "خانه سینما" منشا اتفاقات خوب در سینما بوده و در جهت رفع مشکلات و بحرانهای موجود نقش بسزایی خواهد داشت که امیدوارم هر چه زودتر شاهد بازگشایی آن باشیم.
گفتنی است، مسعود اطیابی اولین شخصی بوده که موضوع تامین خانه سینما را با شخص رئیس جمهور مطرح کرده و کلنک بازگشایی آن را زده است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار