پالایشگاه فاز 12 پارس جنوبی به ایستگاه اصلی برق متصل شد

ايستگاه برق شماره يک و توليد بخار درEPC2 فاز 12 پارس‌جنوبی با حضور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، احمد قلعه‌بانی معاون وزیر نفت با بیان اینکه شرکت پتروپارس پیشرو و توانمند در اجرای پروژه های پارس جنوبی است افزود: مجهز شدن ایستگاه اصلی برق پالایشگاه فاز 12 اتفاقی مبارک است كه در نتیجه تلاش و کوشش متخصصان و پيمانكاران توانمند داخلی حاصل شده است.

وي افزود: پتروپارس شرکتی پیشرو و توانمند است و سوابق درخشان و ارزنده آن در فازهای 6، 7 و 8 باعث تفاوت این شرکت نسبت به شرکت‌های دیگر شده و به تبع آن، سطح توقع و انتظار از این شرکت نیز بالا است.

معاون وزیر نفت تصریح کرد: شرکت نفت و گاز پارس آمادگی کامل را براي مساعدت همه جانبه جهت راه‌اندازی فاز 12، را دارد و سعی برآن دارد اين پروژه ها در موعد مقرر به بهره برداری برسند.

در ادامه شمس مديرعامل شرکت پتروپارس با تاکید بر شعار ما می توانیم گفت: پتروپارس پیش از این، پروژه فازهاي 6، 7 و 8 را در دست داشت که در آن زمان، بزرگترین پروژه تاریخ صنعت نفت بود.

 امروز نيز از فاز 12 به عنوان بزرگترین پروژه تاریخ صنعت نفت یاد می‌شود. بنابراين این توفیق را داریم هر كجا صحبتي از این پروژه شود، با افتخار بگوییم كه ما هم در آن سهیم بوده‌ایم./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار