ابراهیم شفیعی گفت: در سری جدید مجموعه "خنده ‌بازار"، مجری آیتمی خاص و جذاب با نام "مناظره" خواهم بود.

"ابراهیم شفیعی" بازیگر نقش "قناد" در مجموعه "خنده ‌بازار" در خصوص آیتمهای نوروزی، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: سری جدید "خنده بازار" با حدود 15 آیتم متفاوت اوایل اسفند سال جاری کلید خورد. 
وی در خصوص قسمتهایی که در حال پخش بوده، تصریح کرد: در ابتدا قرار بود فقط برای دهه فجر و ایام پیروزی انقلاب اسلامی "خنده بازار" هر شب روی آنتن رود که این اتفاق هم افتاد.
"شفیعی" ابراز داشت: ولی برای قطع نشدن رابطه مخاطبان با تیم "خنده بازار" قسمتهای ضبط شده بنا به تصمیم مدیران شبکه، روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته روی آنتن می‌رود.
وی تصریح کرد: با پخش حدود 4 قسمت دیگر از "خنده بازار" این سری تمام شده و از اوایل فروردین مردم عزیزمان شاهد متفاوت‌ترین "خنده بازار" خواهند بود.
این دوبلور سیما با اشاره به شوخی با هنرمندان دوست‌داشتنی مردم، افزود: مجری برنامه‌ای بنام "مناظره" خواهم بود که جزء بخشهای ویژه سری جدید "خنده بازار" خواهد بود.
وی ادامه داد: با تیپهای متفاوتی در برنامه "هشت" شوخی می‌شود که کمی دور از تصور مخاطبان خواهد بود.
"شفیعی" در خصوص بیان یک آیتم دیگر در شهر جدید بهاری این مجموعه، گفت: در بهمن ماه، شوخی با مجموعه پیشکسوت برنامه‌های تلویزیونی را نداشتیم که در سری جدید، دوباره با "مجید قناد" شوخی می‌کنیم که مخاطبان تاکنون شاهد این نوع شوخی نبوده‌اند.
این بازیگر در خصوص حضور بازیگران جدید "خنده بازار" و همکاری با آنان اظهار داشت: تمام بازیگرانی که به تیم "خنده بازار" اضافه شدند، همگی جزء افراد با سابقه عرصه بازیگری‌اند و با وجود آیتم‌های خاص، مخاطبان شاهد بازیهای جذاب از همگی هنرمندان این مجموعه خواهند بود.
"شفیعی" با اشاره به شادی دل مردم ابراز داشت: با اضافه شدن چیزی در حدود 15 سر فصل جدید به بخشهای مختلف "خنده بازار"، امیدوارم در ایام نوروز دل‌های مردم بیش از پیش شاد شود.
وی در خصوص حذف چند آیتم در بهمن ماه، تصریح کرد: نوید برگشت چند آیتم مورد استقبال مردم را می‌دهم که در حال حاضر از آوردن نام آنها به دلیل از بین نرفتن جذابیت کار، خودداری می‌کنم.
این بازیگر در خصوص استقبال مخاطبان تصریح کرد: علاقه مردم به مجموعه "خنده بازار" هم باعث شادی تیم شده و نیز مسئولیت ما را دو چندان کرده است.
وی با اشاره به ویژگی سری جدید "خنده بازار" گفت: در ایام نوروز ما با کسانی شوخی می‌کنیم که انتظار آن را نداشته‌اند و همه صنفها به نحوی منتظرند که ببینند که در هر سری از این مجموعه، با کدامیک از آنها شوخی خواهد شد.
"شفیعی" با اشاره به حضور خود در واحد دوبلور سیما تصریح کرد: در سریال "دو دوست" که با مدیریت "افشین زی‌نوری" دوبله شد به عنوان یکی از صدا پیشه‌ها حضور داشتم و همزمان با آن نیز در تیم "خنده بازار" هم فعالیت می‌کردم.
وی ادامه داد: با وجود عشق خود به هنر بازیگری، سعی می‌کنم حضور خودم را در واحد دوبلاژ سیما پررنگ‌تر کنم.
این بازیگر خاطرنشان کرد: به هنر دوبله عشق و علاقه خاصی دارم و به زودی همکاری خود را با واحد دوبلاژ سیما بیشتر خواهم کرد./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار