همایش روابط عمومی اصحاب رسانه با حضور معاون اداره کل روابط عمومی و امور بین المللی استانداری تهران فرماندار و اساتید دانشگاه پیام نور و روابط عمومی و اصحاب رسانه امروز در شهرستان بهارستان برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، این همایش با محوریت نقش روابط عمومی در تحقق ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی نقش روابط عمومی در فرایند توسعه شهرستان بهارستان نقش روابط عمومی در تبعین دستاوردها و توانمندی های انقلاب اسلامی و خلاقیت و نو آوری اجرا شد.

فرماندار شهرستان بهارستان ضمن قدردانی از مسئولان شهرستان و روابط عمومی و اصحاب رسانه با اشاره به نقش مهم روابط عمومی اظهار داشت: نقش روابط عمومی ها فراهم کردن نقش توسعه و بازکننده درها به سوی توسعه است که باید اهداف اصلی به روابط عمومی کمک به حل مسائل اجتماعی باشد.

یونس نوبخت در ادامه افزود: بی تردید زمانی این توسعه و پیشرفت میسر می شود که روابط عمومی هم به خود به اطلاعات  از لحاظ کیفی مسلط باشد و اطلاعات را به صورت جامعه و شفاف در اختیار گروه های اجتماعی و مردم قرار دهد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بهارستان با اشاره به دو سویه بودن روابط عمومی اذعان کرد: ایجاد رابطه دوستانه با مخاطبان حل اختلافات مردم و جلب موافقت مردم با دستگاه ها سازمان ها و ادارات از اهداف عملکرد روابط عمومی هاست.

نوبخت تصریح کرد: توان و مشارکت مردم در امورات سازمان ها نقش به سزایی دارد که می توان از زمینه ساز موفقیت های بسیاری شود و روابط عمومی ها باید این عمل را سرلوحه خود قرار دهند.

فرماندار شهرستان بهارستان  با اشاره به موفقیت چشم گیر در این شهرستان گفت: در این چند سال اخیر پیشرفت های مهم در همه زمینه ها در این شهرستان صورت گرفته است اما به دلیل عملکرد ضعیف روابط عمومی ها اطلاع رسانی خوبی به مردم و اصحاب رسانه نشده است.

این مسئول با اشاره به انمتخابات حساس ملی و محلی  گفت: اکنون ما در آستانه دو انتخابات مهم هستیم که دشمن تلاش می کند با ایجاد التهاب و متشنج کردن فضای انتخابات شکستن حریم قانونی و زیر سوال بردن نظام مردم را از حضور در انتخابات منصرف کنند که مردم باید هوشیار باشند تا فریب توطعه های دشمن را نخورند.

گفتنی است در پایان این همایش یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور این شهرستان و چند تن از اساتید سخنانی را برای ایجاد تعامل روابط عمومی با یکديگر با اصحاب رسانه بیان کردند./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار