همدان از سه شنبه این هفته میزبان مسابقات اسکی قهرمانی نوجوانان کشور خواهد بود.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان ؛ ریيس فدراسيون اسکی به همراه مدير کل ورزش و جوانان همدان از پیست اسکی تاریکدره همدان بازدید نمود.
در اين بازدید مدير کل ورزش و جوانان گفت : موفقيت های سه سال گذشته در طرح های عمرانی و مجهز شدن پيست اسکی به برق ، دکل موبايل ، تلی سيژ ، ساختمان پيست ، مدرسه اسکی و دستگاه پيست کوب ، ساخت و راه اندازی دستگاه بالابر بشقابی و راه اندازی پیست چمن را از شاخص ترين طرح های عمرانی اجرايی استان همدان نام برد و اين امکانات را دليل صعود رتبه همدان از جايگاه 17 به پنج استان برتر کشور دانست .
افتخاری افزود : امکانات ، تجهيزات و آموزش اسکی به مبتديان و علاقمندان به خصوص دانش آموزان به طور رايگان در حال اجرا می باشد تا جامعه هدف اسکی بازان استان شاهد حضور هزار نفر ی در این پیست در آینده نزدیک باشد .
ریيس فدراسيون اسکی گفت : با افتتاح پيست چمن تاریکدره استان همدان دارای دومین پیست اسکی چمن در ایران می باشد و و می تواند ميزبانی مسابقات جهانی را در این حوزه بر عهده بگيرد .
عيسی ساوه شمشکی افزود :همین امر سبب ساز شده که مسولين کميته ليگ فدراسيون نیز امسال خواهان برگزاری مسابقات متعددکشوری به ميزبانی استان همدان باشند و به همین علت همدان از سه شنبه 15 اسفندماه سال جاری به مدت 4 روز میزبان مسابقات اسکی قهرمانی نوجوانان کشور خواهد بود .
وی افزود : در این رقابت ها 10 تیم از سراسر کشور با هم به رقابت خواهند پرداخت و تیم ها از روز سه شنبه وارد همدان خواهند شد و چهارشنبه را به تمرین می پردازند و مسابقات از پنج شنبه به طور رسمی آغاز خواهد شد و روز جمعه 18 اسفند مسابقات به پایان خواهد رسید./س
برچسب ها: همدان ، میزبان ، اسکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.