عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی از سرگیری جلسات این ستاد با دستور کار رسیدگی به تخلفات ارزی 18 بانک دولتی و خصوصی طي هفته‌هاي آتي خبر داد.

عزت‌الله یوسفیان‌ملا نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران درباره آخرین وضعیت برگزاری جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: در جلسه‌ای که با حضور محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور و رئیس ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی برگزار شد مقرر شد تا جلسات ستاد عصر روزهای دوشنبه هر هفته تشکیل شود.

وی در ادامه افزود: ادامه رسیدگی به تخلفات ارزی 18 بانک خصوصی و دولتی از نحوه فروش 42 میلیارد دلار ارز دریافتی از بانک مرکزی همچنان در دستور کار جلسات آتی این ستاد قرار دارد.

عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی اظهار داشت: کمتر از یک سال قبل، بانک مرکزی 42 میلیارد دلار ارز به 18 بانک خصوصی و دولتی پرداخت کرد و قرار بر گزارش بانک‌ها از نحوه هزینه‌کرد ارز دریافتی به بانک‌مرکزی بود ولی به دلایل صرف شدن ارزهای دریافتی در  مسیرهای ديگر، از جمله فروش در بازار آزاد، این گزارش‌ها به بانک مرکزی ارایه نشده  و یا بانک مرکزی از اعلام گزارش نهایی خود استنکاف می‌کنند.

وی درخاتمه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه عملکرد مدیران بانکی به هیچ‌وجه قابل گذشت و تحمل نیست، رسیدگی به این موضوع همچنان در دستور کار ستاد قرار خواهد داشت.

انتهاي پيام/

برچسب ها: ستاد ، بانک ، ارز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار