مدیر عامل شرکت آب منطقه‎ای گلستان کاهش بیش از پنج درصدی میزان بارش در محدوده شهرستان گرگان از ابتدای مهر تا پایان بهمن سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، ایرج حیدریان ضمن اشاره به بارش‎های اخیر اظهار داشت: از ابتدای سال آبی تا پایان بهمن ماه، گالیکش با 662 میلیمتر بارندگی به عنوان پربارش‎ترین شهر استان است.

این مسئول تصریح کرد: این در حالی است که بارش در محدوده شهرستان گالیکش در مدت مشابه سال قبل 510 میلیمتر بود و در مقایسه با آن 30 درصد افزایش داشته است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‎ای گلستان گنبدکاووس را کم‎بارش‎ترین شهرستان استان دانست و گفت: بارش در محدوده این شهرستان از ابتدای مهر تا پایان بهمن بیش از 264 میلیمتر بوده که در مدت مشابه سال قبل 259 میلیمتر و در مقایسه با آن دو درصد افزایش داشته است.

وی میزان بارش را از ابتدای مهر تا پایان بهمن سال جاری در محدوده شهرستان گرگان را بیش از 350 میلیمتر عنوان کرد و گفت: این مقدار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از پنج درصد کاهش داشته است.

حیدریان با اشاره به میزان بارش در حوضه‎های آبریز استان خاطرنشان کرد: خلیج گرگان با 473 میلیمتر پر بارش‎ترین حوضه آبریز و نکارود علیا با بیش از 135 میلیمتر کم‎بارش‎ترین حوضه آبریز از ابتدای مهر تا پایان بهمن در سال آبی جاری است./ج1

برچسب ها: بارش ، گرگان ، منطقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.