فردا گستره بارش ها به دامنه های زاگرس، شمال شرق و برخی مناطق مرکز کشور نیز می رسد و با ریزش هوای سرد از عرض های شمالی تر در سواحل شمالی کشور باران وبرف شروع خواهد شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز"دوشنبه 14 اسفندماه 91" به سببب افزایش سرعت وزش باددر عراق، در برخی مناطق جنوب غرب و غرب باد و گرد وخاک دوراز انتظار نیست.
براساس این گزارش، امروز دمای هوا در سواحل شمالی کشور افزایش محسوس خواهد داشت که در برخی نقاط بویِژه استان های گیلان و اردبیل با وزش باد شدید همراه است همچنین امروز با ورود، سامانه بارشی جدید به کشور در شمال غرب، بتدریج در غرب، جنوب غرب و تا اواخر وقت در دامنه های جنوبی البرزو غرب سواحل، ابرناکی، بارش باران و برف و وزش باد پیش بینی می شود.


لازم به ذکر است، فردا گستره بارش ها به دامنه های زاگرس، شمال شرق و برخی مناطق مرکز کشور نیز می رسد و با ریزش هوای سرد از عرض های شمالی تر در سواحل شمالی کشور باران و برف شروع خواهد شد همچنین از فردا تا پایان هفته در نیمه شمالی کشور کاهش محسوس دما رخ می دهد.
گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های تهران و البرز امروز قسمتی ابری در بعدازظهر افزایش ابر و در اواخر وقت بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار