ملی پوش وزن 74 کیلوگرم تیم کشتی آزاد ایران گفت: پس از بازی های المپیک 2012 لندن در هیچ رقابتی به میدان نرفته بودم که مسابقات جام جهانی شروع خوبی برای بازگشتم به کشتی بود.

صادق گودرزی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: بعد از بازی های المپیک لندن تصمیم داشتم در مسابقات لیگ برتر کشتی بگیرم که بنا به دلایلی این امر میسر نشد در نتیجه باید  استارت کارم  برای حضور پرقدرت در مسابقات جهانی 2013 زده می شد که رقابتهای جام جهانی شروع خوبی برای این موضوع بود.

وی ادامه داد: حدود 30 روز تمرین جدی برای حضور در مسابقات جام جهانی داشتم به همین دلیل آمادگی صددرصدی نداشتم.

دارنده  مدال نقره المپیک لندن تصریح کرد: از آنجا که آمادگی چندانی نداشتم مقابل حریف روس تا اندازه ای دچار مشکل شدم اما در آخرین لحظات به خودم آمدم و به لطف خدا توانستم پیروز شوم.

دارنده دو مدال نقره جهان در خصوص عدم رویارویی با جردن باروفس آمریکایی گفت: من کشتی گیر هستم و تابع تصمیم کادر فنی ،آنها صلاح دیدند با توجه به شرایط تیمی و وضعیت من در مقابله با این حریف آمریکایی کشتی نگیرم.

وی اضافه کرد: البته نمی خواهم بگویم با روفس را در آزادی به طور حتم شکست می دادم اما مطمئن باشید در صورت رویارویی با وی اجازه خودنمایی را به او نمی دادم.

گودرزی تاکید کرد: مطمئن باشید در مسابقات جهانی 2013 بوداپست مجارستان اگر با این حریف آمریکایی روبرو شوم حتماً انتقام شکست المپیک لندن را از او خواهم گرفت، به همین دلیل تا آن زمان تمرینات خود را به طور مستمر و با برنامه ریزی مدون دنبال خواهم کرد./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار