به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،جنرال موتورز تصمیم دارد 2014 Corvette Stingray را با موتور 6.2 لیتری 8 سیلندر و قدرت 450 اسببخار وارد بازار کند؛ اما این چیزی نیست که بتواند خریداران بالقوهای را که انتظارات بیشتری از این خودرو دارند، قانع کند. به همین دلیل هنسی پرفورمنس به سراغ این خودرو آمده تا با تیونینگ آن و معرفی موتورهایی با بیشترین قدرت 1000 اسببخار نظرهای بیشتری را به این نمونه تازه جلب کند.
این تیونر تلاش کرده پکیجهای مختلفی را برای خریداران آماده کند که شامل استفاده از بستههای سوپرشارژ و دوتوربویی با قدرتهای متفاوت میشود. سوپرشارژر انتخاب شده میتواند قدرت این خودرو را تا 700 اسببخار افزایش دهد، توربوشارژرهای دوقلو توان را به 1000 اسببخار خواهند رساند و نمونه دوتوربویی دیگری پیشبینی شده که توانی معادل 800 اسببخار برای به حرکت درآوردن چرخها فراهم خواهد کرد.
علاوه بر این هنسی برای اینکه بتواند نمونه بهمراتب بهتری را به خریداران پیشنهاد بدهد، لولههای اگزوز را کوتاهتر و از جنس فولاد ضدزنگ انتخاب کرده، تغییراتی در سیستم تعلیق ایجاد کرده، دیسکهای ترمز برمبو استفاده کرده و چرخهای خودرو و تایرها را نیز بهروز کرده است.
هنسی پرفورمنس این تغییرات را برای هر دو نمونه کوپه و دارای سقف تاشوی این خودرو ارائه خواهد داد. انتخاب موتور 1000 اسببخاری برای این خودروها رقمی حدود 69500 دلار را به قیمت اولیه آنها که هنوز اعلام نشده، اضافه خواهد کرد.
نمونه اولیه این خودرو با موتور 450 اسببخاری جدید و بدنهای که سبکتر از خودروهای مشابه تولید شده، میتواند در زمانی کمتر از 4 ثانیه از صفر تا 100 کیلومتربرساعت شتاب بگیرد. فاصله محوری چرخها نیز بیشتر از پیش شده و این شورلت جدید را ایمنتر و چالاکتر نشان میدهد. جالبتوجه اینکه این خودرو کممصرفترین Corvette تولید شده است و در بزرگراهها هر 100 کیلومتر را با مصرف 9.11 لیتر طی خواهد کرد. احتمالا این خصوصیت برگ برنده Corvette جدید شورلت در برابر هیولای 1000 اسببخاری هنسی خواهد بود و خریدارانی را که به خودروی اقتصادیتری فکر میکنند به خود جلب خواهد کرد.