مدیركل حمل و نقل و پایانه های استان كرمانشاه گفت: مجموعه حمل و نقل جاده‌ای این استان همگام با سایر دستگاه‌های ذی‌ربط آماده خدمات‌دهی به مسافران نوروزی است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

بهمن خسروانی' افزود: به منظور افزایش ضریب ایمنی حمل و نقل عمومی برون شهری، طرح ممنوعیت تردد و جابه‌جایی محموله‌های ترافیكی در سطح راه‌های اصلی استان اجرا می‌شود.

وی گفت: فروش اینترنتی بلیت اتوبوس‌ها از 23 بهمن ماه و پیش‌فروش بلیت‌‌ها به صورت حضوری از اول اسفند ماه سال ‌جاری همزمان با سراسر كشور برای رفاه حال مسافرین اجرا شده است.

مدیركل حمل و نقل و پایانه های استان همچنین از افزایش 20 درصدی نرخ كرایه از 24 اسفند ماه خبر داد و گفت: افزایش نرخ های كرایه بین شهری تا 16 فروردین 92 ادامه خواهد داشت و پس از آن به قیمت قبلی بازخواهد گشت.

خسروانی همچنین به هماهنگی‌های به عمل آمده با اداره ‌كل راه ‌و شهرسازی‌، پلیس راه‌، اورژانس‌، هلال احمر و سازمان صنعت، معدن و تجارت و انجمن صنفی شركت‌ها و موسسات حمل و نقل مسافر استان اشاره كرد و اظهار امیدواری نمود: مسافران سفری به یادماندنی را به استان كرمانشاه تجربه كنند.

مدیركل حمل و نقل و پایانه های استان همچنین از آمادگی كامل مجتمع‌های خدماتی رفاهی، مراكز مكانیزه معاینه فنی و امداد خودرو جاده‌ای در طول ایام تعطیلات نوروزی خبر داد و گفت: هم اكنون تعداد 350 دستگاه اتوبوس، دو هزار و 300 دستگاه مینی‌بوس و یك هزار دستگاه خودرو سواری كرایه در قالب 62 شركت حمل و نقل مسافر در استان فعالیت می‌نمایند و پذیرای مسافران در ایام تعطیلات نوروزی می‌باشند/س
برچسب ها: حمل ونقل ، جاده ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.