Tu Go برنامه برای برقراری تماس از طریق لوازم رایانه ای می باشد که می توان آن را مهمترین رقیب نرم افزار نام آشنای SKYPE نامید.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران،به تازگی یک نرم افزار جدید به نام Tu Go توسط شرکت O2 طراحی و ساخته شده که می توان به راحتی توسط آن با کمترین هزینه از طریق لوازم الکترونیکی با فرد دیگر ارتباط برقرار کرد.این برنامه ی جدید می تواند پیامک ارسال کند،به صورت صوتی مکالمه برقرار کند و یا به عنوان سرویس دهنده ی ایمیل استفاده شود.



 Tu Go با همه ی سیستم عامل های جدید و پر طرفدار از جمله آندروید،ویندوز و ios هم خوانی داشته و روی تمام دستگاه هایی که از این سیستم عامل ها استفاده می کنند کار می کند.

از طریق سرویس ایمیل این برنامه نیز می توان همزمان از پنج دستگاه برای کنترل آن استفاده کرد.از مهمترین نقاط برتری این نرم افزار نسبت به نسخه ی های مشابه می توان عدم نیاز به اتصال به اینترنت اشاره کرد.

این نرم افزار می تواند تنها از طریق یک خط موبایل هم امکانات خود را در اختیار کاربران قرار دهد.البته سرویس ایمیل آن نیاز به استفاده از اینترنت دارد.تعرفه های این نرم افزار برای ارسال پیامک و تماس نیز در مقایسه با نسخه های مشابه بسیار پایین تر است و برای دو کاربری که از Tu Go استفاده می کنند هیچ هزینه ای در بر نخواهد داشت./ح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار