هزاران يوناني با برگزاري تظاهرات در خيابانهاي شهر آتن پايتخت اين کشور به سياستهاي آموزشي و رياضت اقتصادي دولت اين کشور اعتراض کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  ، حاضران در اين تظاهرات که بيشتر از دانشجويان اين کشور بودند با حضور در خيابانهاي مرکزي شهر آتن و با در دست داشتن پلاکارد و سر دادن شعار اعتراض خود را به سياستهاي آموزشي و رياضت اقتصادي دولت اين کشور نشان دادند.
تميس کوتسيفاکيس يکي از حاضران در اين تظاهرات گفت:ما امروز براي اين در اينجا گرد هم آمده ايم که نارضايتي خود را از سياستهاي اصلاحي که از طرف دولت ، اتحاديه اروپا و صندوق بين المللي پول به مردم کشور ما تحميل شده است نشان دهيم. تدابير جديد اقتصادي زندگي ما را به شدت تنزل داده است. آنها آموزش ، سيستم بهداشتي و باقيمانده خدمات اجتماعي رايگان را نابود کرده اند. کارکنان بخش آموزشي کشور به بدبختي و فلاکت کشيده شده اند. آموزش دانش آموزان ما روز به روز نازلتر شده است.
باسيلوپولوس استايرولا يکي ديگر از تظاهرکنندگان گفت: تمامي بدبختي ما ناشي از اوضاع سياسي کشور است. اين شرايط کشور و مردم يونان را نابود خواهد کرد. ما مردم ، دانشجويان ، کارگران و شهروندان بايد کاري براي توقف اين وضعيت انجام دهيم. ما زندگي ، فرهنگ  و کشور خود را دوست داريم و بايد براي تمامي علايق خود بجنگيم.







برچسب ها: بین الملل ، تظاهرات ، آتن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار