مربی تیم ملی تکواندو گفت: با تست پزشکی از بازیکنان آسیب دیده ای در اردوها حضور نخواهد داشت.

هادی افشار در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: دور جدید تمرینات تیم ملی تکواندو از چهارشنبه هفته قبل آغاز شده که در این اردوها تعدادی از بازیکنان تیم های باشگاهی که در هفته پایانی لیگ بازی نداشته و یا مسابقه آسانتری دارند در تمرینات تیم ملی باقی خواهند ماند.
وی گفت: در هفته پایانی لیگ هم تیم استیل البرز بازی ندارد و بازیکنانش تحویل باشگاه داده نمی شوند. برای این اردو با حذف برخی تکواندوکاران تعداد ورزشکاران را به سی نفر رساندیم تا تمرینات با شرایط بهتری برگزار شود.
وی یادآور شد: پس از برگزاری لیگ برتر هفته گذشته از بین 41 بازیکن نفراتی که عملکرد ضعیفی داشتند حذف شدند. خط خورده های تیم ملی براساس ارزیابی تست روانی، آمادگی جسمانی، تمرینات با وزنه و هوازی کادر فنی تیم ملی بوده است.
افشار با بیان اینکه برای مسابقات جهانی تیم ملی نیاز به بازیکنان سالم و بدون آسیب دید داریم، گفت: قرار است از تست پزشکی برای بازیکنان اردونشین برای تعیین سلامت جسمی آنها استفاده کنیم. بازیکنان مصدوم را هرگز به رقابت های جهانی اعزام نخواهیم کرد تا بهانه ای برای نتیجه نگرفتن مقابل بازیکنان خوب نباشد. از هم اکنون همه ورزشکاران دارای پرونده پزشکی و روانی هستند.
وی افزود: نگاه بلند مدتی برای آینده تیم ملی با وجود بازیکنان جوان و با تجربه داریم. به فکر سکو هستیم اما فقط به عنوان فکر نمی کنیم. اگر روند بازکنان سازی با این شرایط وجود داشته باشد می توانیم برای بازی های المپیک آینده پیش بینی 2 مدال طلا را داشته باشیم.

برچسب ها: تکواندو ، افشار ، اردو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار