اعضای تیم استقلال در حالی مقابل حریف آسیایی خود، بازی را واگذار کرده و با یک امتیاز راهی ایران شدند که با حواشی بسیار زیادی در خصوص این بازی روبرو شدند. آخرین اخبار تیم استقلال را می خوانید:

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اعضای تیم استقلال در حالی نتوانستند برتری خود را مقابل حریف قطری حفظ کنند که چند بازیکن تیم استقلال در این امر مقصر شناخته شدند و اعضای این تیم معتقدند که اگر این بازیکنان در این دیدار با اوضاع بهتر و ایده آلی روبرو می شدند، شرایط برای استقلال این گونه پیش نمی رفت و آبی ها می توانستند با دو امتیاز اضافه تر از یک امتیاز تساوی قطر را ترک کنند، اما در این میان عنوان می شد که مدافعان تیم استقلال مقصرترین در این بازی شناخته شدند و در این میان نامی از پژمان منتظری و امیر حسین صادقی مطرح نشد و همگان نام حنیف عمران زاده را عنوان کرده و وی را به عنوان مقصر اصلی آبی ها اعلام و معرفی کردند.

اما این در حالی است که حنیف عمران زاده جزو نفراتی است که مدت ها از ترکیب استقلال دور بود و در این بازی فرصت بازی کردن را بدست آورد اما همگان عنوان داشتند که وی به امیر قلعه نوی هدیه داده است و در این بازی، با عملکردش در خط دفاعی سه گل را برای الریانی ها رقم زده است، اما در این میان عنوان می شد که هواداران تیم پرسپولیس این اتفاقات و شرایط تیم استقلال را در جریان تمرینات قرمزها اجرا کرده و از آنها یاد کردند و در این میان نیز امیر قلعه نوعی جزو نفراتی است که به حرف و حدیث توجهی ندارد و در این خصوص، اعلام داشته است، هر اتفاقی رخ می دهد بازیکنان این تیم تحت فشار قرار می گیرند و وی به عنوان سرمربی تیم از آنها انتقاد می کند که بتوانند در جریان تمرینات و برای بازی های بعدی این مشکلات را حل کرده و آنها را رفع و رجوع کنند، در این میان عنوان شده است که حنیف عمران زاده بدلیل شرایطی که برای استقلال در بازی این تیم مقابل الریان قطر ایجاد کرده است با انتقاد استقلالی ها و حمایت هواداران تیم پرسپولیس روبرو شده است که این موضوع عاملی است که وی از پرسپولیسی ها دلخور شده و اعتراض خود را به اعضای هوادار و حتی مسئولان این تیم ارائه کند، گویا هواداران تیم پرسپولیس در جریان تمرینات این تیم حنیف عمران زاده را بدلیل عملکردش در ترکیب استقلال مورد تشویق قرار دادند که وی باعث شده است استقلال به پیروزی راهی کشور نشود، اما این اتفاق با انتقاد مدافع استقلال همراه شده است.

*ادعای جالب آبی ها در مورد حریفان آسیایی

اعضای تیم استقلال در حالی اولین بازی آسیایی خود را در کشور قطر برگزار کردند که این بازی برای امیر قلعه نوعی و حتی مسئولان این تیم بسیار حائز اهمیت بود اما در نهایت، آنها به دنبال امتیاز قانع شدند، اما ادعای آبی ها پس از این یک امتیاز جالب توجه است.

براساس این گزارش، اعضای تیم استقلال پس از تساوی با دریافت سه گل از حریف قطری اعلام کردند که در این بازی بر حریف برتری داشتند اما در حالی تساوی برای استقلال بدست آمده است که حریف قطری این تیم، تیم ضعیفی در مقابل استقلال نبوده و این تیم نتوانست از سه گل به ثمر رسیده توسط اعضای تیم خود دفاع کند، اما این در حالی است که شرایط برای استقلال آن طور که تصور می شد نبوده زیرا آبی ها تصور داشتند که در مقابل یک تیم متوسط رو به ضعیف قطری به میدان  می روند، اما این اتفاق رخ نداده است.

شایان ذکر است، اعضای تیم استقلال پس از برتری سپاهان و تیم تراکتورسازی تبریز به حریفان عربی خود با با انتقاد روبرو شدند و این موضوع باعث شد که اعضای این تیم اعلام کنند که حریفان تیم های سپاهان و تراکتورسازی بسیار ضعیف بودند اما حریف استقلال در بازی ابتدایی با این دو تیم قابل قیاس نبوده و اعضای تیم استقلال در مقابل حریفی به میدان رفتند که به مراتب بهتر از حریفان آسیایی سپاهان و تراکتورسازی بازی کرده است.

گفتنی است، در این خصوص اعضای تیم استقلال شرایط خود را با دو تیم سپاهان و تراکتورسازی قیاس کردند و اعتقاد دارند که شرایط برای اعضای این تیم به مراتب سخت تر از دو نماینده ایران در دیدارهای آسیایی بود.

*دروازه بان استقلال برترین چهره ورزشی شد

طی مراسمی که از سوی باشگاه هنرمندان ایران تدارک دیده شد، 5 ورزشکار برتر ایران انتخاب و معرفی شدند، اما در نهایت یک ورزشکار به عنوان چهره برتر شناخته شده و اعلام شد که آن شخص دروازه بان استقلال بود.

براساس این گزارش، شرایط به گونه ای است که اعضای تیم استقلال، بارها به اوضاع ایده‌ آل و تأثیرگذاری مهدی رحمتی در بازی های این تیم اشاره کردند، اما در نهایت این دروازه بان طی مراسمی مورد تقدیر قرار گرفت و از سوی مسئولان برگزار کننده این مراسم به وی لوح تقدیر و جوایزی ارائه شد که باعث ایجاد روحیه نزد این دروازه بان شد، از طرفی رحمتی در حال حاضر شرایط حضور در تیم ملی و همراهی ایران در بازی های مقدماتی جام جهانی را ندارد و تنها از دروازه تیم استقلال حراست می کند و این اتفاق برای وی خوشایند بود زیرا در عملکردش تأثیرگذار است و اوضاع را برای وی دچار تغییر و تحول می کند.

از طرفی مسئولان و مربیان استقلال اعلام کردند که رحمتی بدلیل فشارها و شرایط خاصی که با آن روبروست به این مراسم و تقدیر و تشکری رسمی نیازمند بود تا با روحیه ای مضاعف اعضای تیم استقلال را در ادامه بازی های لیگ و آسیا همراهی کند.

*فتح اله زاده به وزارت ورزش فرا خوانده شد

علی فتح اله زاده مدیر عامل تیم استقلال، با شرایط خاصی روبرو شده است که این تیم را با اوضاعی متفاوت همراهی زیرا مشکلات مالی برای وی بسیار زیاد است و این موضوع برای این تیم ایده آل نیست.
زیرا اعلام شده است که مدیر عامل تیم استقلال، از نظر مالی شرایط پیشبرد اوضاع تیم را ندارد.

براساس این گزارش، علی فتح اله زاده اعلام کرده است در صورتی که مسئولان تیم استقلال نتوانند وی را همراهی کرده و شرایط و اوضاع مالی را به خوبی پیش ببرند از این اتفاق برای استقلال رخ نمی دهد که آبی ها بتوانند با اوضاعی ایده آل پیش رفته و از نظر مالی با شرایطی خاص روبرو شوند، زیرا اوضاع برای این تیم، ایده آل نیست و آبی ها به دنبال رفع مشکلات خود هستند، اما در این میان اوضاع برای استقلال ایده آل نیست و مسئولان تیم استقلال به دنبال این مشکلات حاد هستند که هر چه سریعتر رفع و رجوع شود.

اعلام شده است، شرایط برای این تیم ایده آل نیست و به همین دلیل پس از بازگشت از سفر به قطر مدیریت تیم استقلال راهی وزارت ورزش شد تا شرایط را مورد ارزیابی قرار دهد.
مدیر عامل تیم استقلال اعلام کرده است دیگر نمی تواند این شرایط را تحمل کند زیرا همه چیز به ضرر استقلال پیش می رود و استقلال با این شرایط نمی تواند با مشکلات روبرو شده و با اوضاع ایده آل ادامه بازی های لیگ را پشت سر گذاشته و به موفقیت برسد.

شایان ذکر است، فتح اله زاده از سوی وزارت ورزش به این ارگان فرا خوانده شد تا توضیحات و گزارشات لازم را در خصوص اوضاع فعلی تیم استقلال ارائه دهد و پس از آن درمورد این شرایط پیگیری های لازم را انجام شود و نتیجه به مسئولان اعلام گردد.

گفتنی است، فتح اله زاده با عباسی گفتگو کرد و قرار به این شد که اوضاع تیم استقلال به بهبودی کامل برسد و شرایط مالی به بهبودی برسد و اعضای این تیم بتوانند حداقل به نیمی از پول خود در این تیم برسند.

*پاسپورت جباری در اداره مالیات وقف شد

مجتبی جباری با مشکلات بسیار زیادی روبرو شده است، هافبک تیم استقلال با مسایل و اتفاقات مشکل ساز مالی راهی کشور قطر شد زیرا اعضای این تیم با مسایل و مشکلات بسیار زیادی روبرو شدند و این در حالی است که این بازیکن همچنان مشکلات مالی خود را حل و فصل نکرده است.

براساس این گزارش، مجتبی جباری با شرایطی روبرو شده است که اوضاع را برای وی بسیار نامناسب پیش می برد زیرا استقلالی ها نتوانستند مشکلات مالی وی را حل و فصل کنند و انی اتفاق بصورت موقت رخ داد تا این بازیکن بتواند راهی کشور قطر شود و این تیم را همراهی کند.

از طرفی عنوان شده است که شرایط برای این تیم ایده آل نیست زیرا اوضاع مالی برای ابی ها ایده آل پیش نمی رود و به این دلیل شرایط کاملا نامناسب پیش می رود.

از طرفی اعلام شده است، که روادید این بازیکن در اداره مالیات موجود است و مسئولان در صدد این هستند که مشکلات را حل و فصل کنند اما این در حالی است که جباری با شرایط خاصی روبرو شده است که وی بتواند در سفرهای دیگر آبی ها را همراهی کند.
این بازیکن با بدهی 40 میلیون تومانی روبرو شده است و این در حالی است که وی نتوانسته است این مشکلات را به تنهایی حل و فصل کند و باشگاه موظف به پرداخت این مبلغ است.

شایان ذکر است، این بازیکن با مشکلاتی جدی روبرو شده است و این در حالی است که اوضاع برای این بازیکن طوری پیش رفته است که حتی مسئولان نیز نتوانسته این مبلغ را پرداخت کنند و پرداخت کنند و پس از آن جباری نیز همچنان با مشکل روبروست و اعلام کرده است که مسئولان موظف به بررسی ایده آل شرایط موجود هستند و باید هر طور شده این موضوع را حل کنند.

*فرزاد حاتمی برخلاف شایعات سرما خورده است

مهاجم تیم استقلال با شرایطی خاص روبرو شده است این بازیکن در صدد بود که بتواند با اوضاعی ایده آل تیم استقلال را یاری برساند و این تیم را همراهی کند، اما این در حالی است که مهاجم تیم استقلال با بیماری روبرو شده است.

براساس این گزارش، فرزاد حاتمی مهاجم تیم استقلال با شرایط خاص روبرو شده است، این بازیکن که شایعه مورد غضب قرار گرفتن توسط امیر قلعه نوعی در خصوص وی مطرح و عنوان می شد، با این شرایط روبرو نشده و اعلام شده است که وی دچار مشکل بیماری و سرماخوردگی شدید است و مورد غضب مسئولان و مربیان تیم استقلال قرار گرفته است زیرا امیر قلعه نوعی به وی اعتماد کامل دارد و قرار نیست وی را با مشکل نیمکت نشینی روبرو کند.

شایان ذکر است، این بازیکن قرار است برای بازی با صبای قم آماده شود اما مشخص نیست که بتواند در این بازی آبی ها را همراهی کند زیرا مشکلات بدنی برای وی ایجاد شده است و ممکن است که سرمربی تیم استقلال از وی استفاده نکند و از مهاجمان دیگر تیم استقلال در این بازی بهره ببرد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
amir
۱۰:۰۴ ۱۳ اسفند ۱۳۹۱
اگه واقع بین باشیم بازی استقلال سنگین تر از سپاهان و تراکتور بود
آخرین اخبار