انقلابيون بحريني از خواسته هاي مشروع خود چشم پوشي نخواهند کرد.

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه خبري اللؤلؤة ؛ نيروهاي ملي دموکراتيک و ديگر گروه هاي مخالف رژيم بحرين تاکيد کردند تلاش هاي رژيم آل خليفه براي دور زدن خواسته هاي مردمي به شکست انجاميده است و اقدام رژيم در شکنجه، کشتار، خشونت و ايجاد فتنه و تفرقه باعث خشم بيشتر شهروندان بحريني از رژيم شده است. 

اين گروه ها افزودند اقدام نيروهاي امنيتي رژيم بحرين در گروگان گرفتن جسد شهيد محمود الجزيري تاکيد مي کند رژيم آل خليفه به هيچ ارزش انساني پايبند نيست. پس از اقدام رژيم در شکنجه و بازداشت هزاران بحريني، دور جديدي از جنايات وحشتناک رژيم عليه اموات اين کشور با به گروگان گرفتن جسد الجزيري آغاز شده است. وي با تيراندازي مستقيم نيروهاي امنيتي به شهادت رسيد. رژيم آل خليفه پيش از اين شهيد احمد اسماعيل و شهيد يوسف الموالي را به گروگان گرفته بود. 

اين گروه ها خاطرنشان کردند: اقدام رژيم در به گروگان گرفتن جسد شهيد الجزيري همزمان با صدور احکام ظالمانه عليه نيروهاي مخالف و خشونت عليه تظاهرکنندگان در سراسر بحرين است ولي سياست سرکوب رژيم اين کشور در طول چند سال گذشته هيچ تاثيري بر معترضان نداشته و باعث خشم بيشتر مردم و اصرار آنان بر خواسته هاي عادلانه خود براي استقرار آزادي و دموکراسي در اين کشور شده است.

اين گروه ها تاکيد کردند تنها راه حل بحران بحرين اين است که رژيم خواسته هاي مشروع مردم را بپذيرد و قدرت متعلق به ملت باشد.


                             آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.
برچسب ها: انقلاب ، بحرین ، خواسته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار