هفته چهاردهم(آخر) سوپر لیگ بانوان روز 18 اسفند در شهرهای مختلف برگزار خواهد شد تا تیم های برتر شناخته شوند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان این هفته روز جمعه 18 بهمن پیگیری می شود و طی آن 4 دیدار همزمان صورت می گیرد تا در هفته آخر هفته 14 تیم های برتر شناخته خواهند شد البته تیم ثامن سبزوار صدرنشین این رقابت ها هست و فاصله زیادی با تیم های دوم و سومی دارد و به احتمال زیاد این تیم در پایان هفته آخر در همان صدر بماند.

براساس اين گزارش: هفته سیزدهم این مسابقات جمعه 11 اسفند صورت گرفت و طی آن نماینده سبزوار 37 بر 17 شهرداری تبریز را از پیش رو برداشت و با کسب 2 امتیاز بر اندوخته های خود افزود: بیمه رازی نیز میزبان هیئت هندبال فارس بود و در نهایت 28 بر 16 حریف خود را شکست داد.

ایران تایل که در هفته دوازدهم مقابل نماینده تهران غایب بود این هفته به مصاف ذوب آهن رفت که توفیق آن چنانی نداشت و در پایان دیدار 12 بر 23 به حریف اصفهانی خود باخت و در آخرین دیدار تیم شاهرخ شکوهی از نفت و گاز گچساران پذیرایی کرد و 28 بر 27 حریف خود را از میان برداشت.

اين گزارش حاکي است: هم اکنون تیم ثامن الحجج  سبزوار با 25 امتیاز در صدر جدول سوپر لیگ بانوان ایستاده است و تیم های بیمه رازی و شکوهی به ترتیب با 21 و 20 امتیاز در رده های دومی و سومی قرار دارند.

بنابر اين گزارش: رقابت های لیگ برتر هندبال مردان نیز روز پنجشنبه 10 اسفند در هفته پایانی برگزار شد و طی آن 2 دیدار صورت گرفت و پرونده لیگ 25 بسته شد البته هنوز قهرمان و رده های پایین تر مشخص نشده است و با توجه به اینکه تیم سپاهان در این هفته به مصاف نیروی زمینی نرفت.

باید در این مورد جلسه کمیته انضباطی تعیین شود و تصمیم گیری شود و بعد از آن تیم های اول تا سوم مشخص خواهد شد.

لازم به ذکر است: در هفته آخر ثامن الحجج مشهد 37 بر 17 شهرداری تبریز را برد و همچنان در صدر جدول قرار دارد و در دیدار بعدی نیز ثامن الحجج سبزوار 36 بر 27 هپکو را شکست داد.

بر اساس اين گزارش: با توجه به سقوط ستاره های فروغ به رده های پایین (رتبه 2) این تیم از حضور  مقابل کاسپین انصراف داد و نماینده قزوین نیز که در این مسابقات ماندنی شد به استراحت پرداخت و فولاد مبارکه سپاهان نیز چند روز مانده به رویارویی با نیروی زمینی از حضور مقابل این تیم انصراف داد و بدین ترتیب هفته پایانی لیگ برتر تنها با انجام 2 بازی خاتمه یافت.

اين گزارش مي افزايد: فدراسیون هندبال به منظور برگزاری لیگ 92 و اینکه چه زمانی برگزار شود روز 21 فروردین سال آینده در این محل با حضور نمایندگان باشگاه های لیگی و سرپرست این تیم ها و رؤسای هیئت استان هایی که تیم در این مسابقات دارند جلسه ای برگزار خواهد کرد.

شايان ذکر است: به گفته حیات پور رئیس کمیته مسابقات هندبال کشور به نظر ما به احتمال زیاد این رقابت ها تیر 92 آغاز می شود و با توجه به اینکه تیم های باشگاهی و ملی مسابقات بین المللی در این سال خواهند داشت بتوانیم با فرض تعطیلات میان لیگ تا پایان سال به اتمام برسانیم.

گزارش دیگری مي افزايد: تیم های باشگاهی ما که به احتمال زیاد مشهد و سبزوار هستند باید در مسابقات جام باشگاه های آسیا شرکت کنند و تیم ملی نیز رقابت های غرب آسیا و قهرمانی این قاره کهن را پیش رو دارد.

شايان ذکر است: در مسابقات جام باشگاه های آسیا که سال گذشته در قطر برگزار شد قرار بود تیم های فولاد مبارکه سپاهان و ثامن سبزوار اعزام شوند که در دقیقه 90 نماینده اصفهان از حضور در این رقابت ها انصراف داد و نماینده سبزوار تنهایی به این مسابقات اعزام ش د و در نهایت به عنوان هشتمی دست یافت.

گفتني است: امیدواریم امسال این اتفاق برای هندبال کشورمان رخ ندهد و هر دو تیم مشهد و سبزوار که سهمیه را کسب کرده اند بدون مشکل پا به این رقابت ها بگذارند و نماینده شایسته ای برای کشورمان باشند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار