رئیس آموزش وپرورش شهرستان دماوند از آماده سازی هشت مدرسه و 80 کلاس برای اسکان مسافران نوروزی خبر داد.

ˈسید قاسم حسینیˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن افزود: هشت مدرسه نوسازشهرستان در شهرهای ˈدماوندˈ،ˈگیلاوندˈ، ˈآبسردˈ و ˈکیلانˈبا امکانات رفاهی مناسب و سرویس های بهداشتی برای اسکان مسافران پیش بینی شده است.

وی افزود: آموزش و پرورش با همکاری شهرداری دماوند ساختمان شماره دو گیلاوند در ˈدمادشتˈ را به عنوان پایگاه اسکان نوروزی در نظر گرفته است و قرارگیری این پایگاه درمسیر اصلی تردد مسافران موجب افزایش استقبال کنندگان در نوروز 92 می شود.

رئیس آموزش و پرورش دماوند با بیان اینکه در نوروز گذشته با 45 کلاس بیش از چهارهزارو 500 نفر از مسافران نوروزی را اسکان دادیم، بیان کرد: در بازدید از محل های اسکان مسافران شاهد اظهار رضایتمندی آنان بودیم.

حسینی ابراز امیدواری کرد: درصورت تعامل وهمکاری سایر دستگاه های شهرستانی قادربه پذیرایی از میهمانان بیشتری در سال جدید هستیم.

همچنین وی خواستار همکاری و حمایت فرمانداری، میراث فرهنگی و هلال احمر در اسکان مسافران نوروزی با آموزش و پرورش شد و گفت: اگرچه اسکان درمنطقه دماوند صرفا در مدارس صورت می گیرد اما همکاری این دستگاهها می تواند بسیاری ازمشکلات را حل کند./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.