وجود مه غلیظ دایمی در كنار نبود خط كشی در راه خلخال به اسالم جان مسافران خودروهای عبوری از این جاده را تهدید می كند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / در حالی كه به دلیل برف روبی و نمك پاشی سطح آسفالت جاده خلخال به اسالم در فصول پاییز و زمستان امسال خط كشی در این راه از بین رفته ، خط كشی دوباره برای عبور آسان رانندگان خودروها از این مسیر پر پیچ و خم و صعب العبور ضرورت دارد.

وقوع حوادث دلخراش رانندگی سال گذشته و سقوط ده ها دستگاه خودرو به اعماق دره در طول راه 70 كیلومتری راه خلخال به اسالم به علت نبود خط كشی و دید كافی برای تشخیص مسیر از قربانیان این حوادث بیانگر این واقعیت است.

با توجه به شرایط جوی هوا و خشك بودن سطح آسفالت جاده زمینه برای خط كشی این راه فراهم بوده و اقدام سریع مسوولان ذی ربط برای خط كشی جاده می تواند از وقوع حوادث احتمالی رانندگی بویژه در آستانه سال نو و افزایش سفر ها در طول این مسیر پیشگیری كند.

گاهی به علت وجود مه غلیظ در طول مسیر جاده خلخال به اسالم بارها رانندگان بدلیل نبود دید كافی و محدودیت دید حتی یك متر مجبور به توقف در كنار جاده و انصراف از ادامه مسیر و بازگشت به مبدا خود شده اند.

فردین مولایی رئیس اداره راه و شهرسازی خلخال با تایید مشكل نبود خط كشی در سطح جاده خلخال به اسالم گفت: با هماهنگی انجام شده با مسوولان اداره راه و شهرسازی استان گیلان و با توجه به این كه تنها 25 كیلومتر از مسیر 70 كیلومتری راه خلخال به اسالم در حوزه شهرستان خلخال واقع شده تلاش می كنیم خط كشی جاده را در هر دو حوزه خلخال و گیلان قبل از آغاز تعطیلات و سفرهای نوروزی آغاز كنیم.

وی گفت: برف روبی و بازگشایی مسیر مسدود شده از برف راه خلخال به پونل در استان گیلان نیز با بكارگیری ماشین آلات سنگین برف روبی اداره راه و شهرسازی خلخال آغاز شده و تلاش می شود این جاده نیز قبل از پایان اسفند و آغاز تعطیلات نوروزی بازگشایی و در اختیار مردم منطقه و مسافران قرار بگیرد/س

برچسب ها: اردبیل ، نبود ، خط ، کشی ، خلخال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.