رئیس تبلیغات اسلامی شبانکاره گفت: تقویت زیرساخت‌های دینی و مذهبی اولویت تبلیغات اسلامی شبانکاره است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  حجت‌الاسلام حمزه نیک‌نژاد صبح امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: تقویت زیرساخت‌های دینی و مذهبی در سطح منطقه از اولویت‌های این نهاد است که امیدوار هستیم با تلاش مسئولان محقق شود.

وی افزود: افزایش سطح کیفی فعالیت‌های دینی مورد تاکید قرار دارد و در این مسیر باید از تمام امکانات و توانمندی‌های موجود به نحو مطلوب استفاده کنیم.

رئیس تبلیغات اسلامی شبانکاره خاطرنشان کرد: شبانکاره دارای قابلیت‌های زیاد و ارزشمند فرهنگی و مذهبی است و هیئت‌ها و تشکل‌های مذهبی و خانه‌های قرآن و مراکز قرآنی و دینی در تمام ایام سال حضوری بانشاط در فعالیت‌های دینی دارند.

نیک‌نژاد تصریح کرد: اعزام مبلغان و روحانیون به مناطق دوردست در ایام سال با کیفیت مطلوبی انجام گرفته و این روند تداوم خواهد داشت.

وی در تشریح برنامه‌های فرهنگی مذهبی تحویل سال شبانکاره ابراز داشت: امسال در تمامی مساجد و گلزار شهداء شهر و روستاهای شبانکاره مراسم تحویل سال به همراه قرائت قرآن و دعای تحویل سال و پخش پیام مقام معظم رهبری و سخنرانی در سال جدید انجام می‌گیرد.

رئیس تبلیغات اسلامی شبانکاره بیان داشت: برنامه‌های متنوع مذهبی و دینی برای مهمانان نوروزی پیش‌بینی شده و برای استقبال از مسافران نیز برنامه‌ریزی صورت گرفته است.

نیک‌نژاد افزود: امروز در شرایطی که دشمنان برای کمرنگ کردن معنویات و ارزش‌ها تلاش می‌کنند باید نسبت به گسترش فرهنگ دینی در جامعه تلاش بیشتری کنیم./ج1

برچسب ها: تحویل ، تبلیغات ، تلاش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.