فرمانده پلیس راهور تهران بزرگ از راه اندازی سامانه پیامکی جهت ارائه تسهیلات به مالکان خودروها از شنبه خبر داد.

سردار رحیمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با بيان اينكه از شنبه  انتقال خودرو مالكان به پاركينگ پيامك مي شود ، عنوان كرد: در صورتی که خودروی مالکان توسط جرثقیل به پارکینگ خاصی منتقل شود توسط سامانه اي كه از روز شنبه آغاز به كار مي كند در کمتر از 10 دقیقه پیامکی به مالکان وسایل نقلیه جهت اطلاع ارسال می شود.

وی در ادامه در خصوص طرح تشدید برخورد با پارک های حاشیه ای افزود: با اجرای این طرح اثر سازنده در کاهش و روان سازی ترافیک داشته است و در تلاش هستیم که با رانندگانی که در پارک های حاشیه ای خیابان ها توقف نمودند و باعث افزایش ترافیک شده اند برخورد قانونی صورت گیرد.

*افزایش ترافیک اسفندماه از مرز 20 درصد گذشت

سردار رحیمی اظهار داشت: با توجه به ماه پایانی سال و خرید شب عید شهروندان ترافیک در هفته نخست اسفند 20 درصد افزایش یافته و در ادامه هرچه به روزهای پایانی نزدیک‌تر می شویم ترافیک نیز افزایش پیدا می کند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: طرح تشدید برخورد با پارک های حاشیه ای از اول اسفند ماه آغاز و تا پایان سال ادامه دارد و در طی ماه اسفند با رانندگانی که با توقف در حاشیه ی خیابان ما مسیری را می بندند برخورد می شود و خودروی این ترافیک سازان با جرثقیل به پارکینگ منتقل می شود و میزان جریمه ی پارک های حاشیه ای 500 هزار ریال است.

وی در خاتمه اذعان کرد: پارک های حاشیه ای برابر است با توقف مطلقا ممنوع و میزان جریمه اش نیز برابر جریمه توقف مطلقا ممنوع 500 هزار ریال است./ف

برچسب ها: خبر ، حمل ، خودروها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار