رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از افتتاح آزمایشی تونل نیایش، صدر از روز شنبه خبر داد.

سردار رحیمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: با افتتاح تونل نیایش، صدر محدودیت های ترددی برای این مسیر لحاظ کردیم که طی آن با توجه به سرعت سگمنت گذاری بزرگراه صدر از غرب به شرق از مدرس تردد هر گونه وسیله نقلیه از ساعت 22 تا 12 ظهر روز بعد ممنوع و مسیر طی ساعت مذکور مسدود خواهد شد.
وی در ادامه بیان کرد: از شرق به غرب از محدوده امام علی از ساعت 22 الی 6 صبح مسیر مسدود و از 6 صبح تا 10 مسیر باز و در دسترس وسایل نقلیه عبوری و در ادامه نیز از ساعت 10 تا 16 مسیر دوباره مسدود و 16 تا 22 نیز مسیر باز می شود و در ساعت‌های انسداد تردد وسایل نقلیه از تونل نیسان امکان پذیر نیست.
سردار رحیمی اظهار داشت : این محدودیت تا پایان دو طبقه شدن پل صدر ادامه دارد و در این مدت نیز شهروندان می توانند از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.
همچنين در زمان انسداد، بهترین مسیر در مسیر شرق به غرب صدر، بزرگراه امام علی (ع) جنوب به سمت همت و همت به سمت غرب در نظر گرفته شده است. از سوی دیگر بزرگراه امام علی (ع) شمال به سمت بلوار ارتش و پس از ان به سمت غرب مسیر دیگر جایگزین در این خصوص است.
 
 بر اساس اين گزارش خودروهایی که از جنوب به شمال مدرس در حال تردد هستند، با توجه به مقصد خود می‌توانند از بزرگراه همت، ورودی شریعتی یا پاسداران استفاده کنند. همچنین این دسته از خودروها از مسیر الهیه یا ولیعصر نیز می‌توانند به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند. /ل
برچسب ها: سردار ، رحیمی ، محدودیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار