گزارش/

از ابراز نظر سردار نقدی راجع به رئیس جمهوری تا شهادت سردار طباطبایی

‌ابراز نظر سردار نقدی راجع به رئیس جمهوری، افشای روايتي ديگر از سردرگمي ضدانقلاب، اعلام خبر برپایی رزمایش سایبری سپاه در آینده نزدیک و شهادت سردار طباطبایی از مهم‌ترين اخبار حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران در هفته گذشته بود.

به گزارش خبرنگار دفاعي ـ امنيتي باشگاه خبرنگاران، اخبار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در هفته‌اي كه گذشت بدین شرح است:
 
سردار کاظمینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران: جنگنده پیشرفته قاهر با هواپیماهای اف- 16 آمریکا مقابله می‌کند

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ با اشاره به اینکه جنگنده قاهر 313 قابلیت‌های زیادی دارد، گفت: این جنگنده پیشرفته با هواپیماهای اف- 16 آمریکا مقابله می‌کند.

سردار سرلشكر سليماني در يادواره پرچمداران دوكوهه: مشكل سوريه اين است كه "همت" و "خرازي" ندارد

فرمانده سپاه قدس با اشاره به ويژگي‌هاي مذهبي، تاثيرگذاري معنوي فرماندهان و عامل مبنايي اسلام در بي‌نظير بودن جنگ گفت: همه كساني كه در ميان لبناني‌ها و فلسطيني‌ها با آمريكا و اسرائيل مي‌جنگند از اين ويژگي‌ها برخوردارند و مشكل سوريه نيز اين است كه كساني مانند شهيد همت و شهيد خرازي و امثال آنها را ندارد.

سردار نقدی در جمع نخبگان جهادی: رئیس‌جمهور نباید در فکر اطرافیان خود برای ریاست باشد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: برای تحقق جامعه اسلامی رئیس جمهور باید دوره چهارساله خود را یک اردوی جهادی بداند نه اینکه منصبی برای قدرت پنداشته و در مسیر قدرت طلبی در فکر انتخاب دوستان و اطرافیان خود برای ریاست باشد.

مسئول روابط عمومی کل سپاه: اقدام اطلاعات سپاه در خصوص انتخابات نظام پزشکی کاملا قانونی بوده است

سردار رمضان شریف در واکنش به برخی اظهار نظرها پیرامون دخالت سپاه در انتخابات نظام پزشکی تأکید کرد: اقدام اطلاعات سپاه، کاملا قانونی بوده و در پاسخ به استعلام مراجع قانونی صورت پذیرفته است.

سرلشکر جعفری: هیچ حادثه‌ای نمی‌تواند به انقلاب آسیب بزند

فرمانده کل سپاه گفت: باید بدانیم همه دستاوردهای عظیم نظام، حاصل خون پاک شهدا است که نهال انقلاب را آبیاری کرده و امروز هیچ حادثه‌ای نمی‌تواند به آن آسیب بزند.

در دانشگاه عالي دفاع ملي؛ "همايش دفاع ملي، دفاع همه‌جانبه براي دستيابي به عزت ملي" 17 اسفند ماه برگزار مي‌شود

رئيس دانشگاه عالي دفاع ملي در نشست خبري که به منظور تبيين محورهاي "همايش دفاع ملي، دفاع همه‌جانبه براي دستيابي به عزت ملي" برگزار شد، گفت: اين همايش با حضور جمعي از سران لشکري و کشوري، 17 اسفند ماه جاري در دانشگاه عالي دفاع برگزار مي‌شود.

فرمانده نیروی زمینی سپاه شهادت سردار طباطبایی را تبريک و تسلیت گفت

سردار محمد پاکپور در پيامي با عرض تبريک و تسليت شهادت سردار طباطبايي‌مهر تصريح کرد: امید آن‌که خون پاک و مطهر این عزیز، موجب عزت بیش از پیش امت اسلامی گشته و ثبات و امنیت پایدار ایران اسلامی را استحکام بخشد.

سردار عباسي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران: سردار شهيد طباطبايي‌مهر الگوي طراحي جنگ‌هاي چريکي بود
معاون تربيت و آموزش نيروي زميني سپاه گفت: تجربه شهيد طباطبايي‌مهر در جنگ‌هاي چريکي و منطقه‌اي، ايشان را به عنوان الگوي جوانان سپاهي و بسيجي مطرح کرده بود.
روزهاي 10 و 11 اسفند؛ همایش طب رزمی و یادواره شهید رهنمون در بیمارستان صحرایی امام حسین(ع) برگزار مي‌شود

عضو هیات امنای جایزه ملی شهید رهنمون با اشاره به حماسه‌های جامعه پزشکی کشور در دوران دفاع مقدس گفت: سومین همایش علمی طب رزمی و یادواره و جایزه ملی شهید رهنمون در روزهای دهم و یازدهم اسفند در بیمارستان صحرایی امام حسین (ع) برگزار خواهد شد.

با موافقت رهبر معظم انقلاب؛ جایزه ملی "شهید رهنمون" به خانواده شهداي جامعه پزشکي اهدا مي‌شود

معاون بهداشت و درمان سپاه با اشاره به برگزاری سومین همایش علمی طب رزمی در روزهای 10 و 11 اسفند گفت:‌ یادواره شهید محمدعلی رهنمون در همین زمان برگزار می‌شود که اهدا جایزه ملی آن به موافقت مقام معظم رهبری رسیده است.

امير پوردستان: ارتش 40هزار شهيد و 100هزار جانباز در جنگ تحميلي تقديم انقلاب کرد

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس، دو و نیم میلیون سرباز را آموزش داده و به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام کرد که این نیرو معادل 250 لشکر است و از این تعداد 40 هزار نفر شهید شده و 100 هزار نفر هم به درجه جانبازی نایل آمدند.

مدیریت ارتباطات و اطلاع‌رسانی ساتا: تخلفات مالی مجموعه‌های بازرگانی پتروشیمی ارتباطی با ساتا ندارد

مدیریت ارتباطات و اطلاع‌رسانی سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح اعلام کرد: موضوعات مطرح شده درخصوص تخلفات مالی در مجموعه‌های بازرگانی پتروشیمی هیچ‌گونه ارتباطی با ساتا ندارد و این سازمان در بازار سرمایه به فعالیت‌های سالم اقتصادی مشغول است.

سردار فتحیان در همایش ملی طب دریایی تشريح کرد؛ نقش موثر شهيد سرلشکر بابایی در عمليات کربلاي 5
رئیس اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح با بيان اینکه مشکلات امروز قابل مقایسه با سختی‌های دوران دفاع مقدس نیست،‌ گفت: در عملیات کربلای 5 شرایط آن‌قدر سخت بود که شهيد سرلشکر "عباس بابایی" شخصا برای انتقال مجروحین وارد عمل شد.

امير لشکری در همایش ملی طب دریایی تاکيد کرد؛ اهمیت نیروی انسانی به عنوان محور اصلی عملیاتی نیروهای مسلح

فرمانده بهداشت و درمان آجا با اشاره به اهمیت نیروی انسانی در نیروهای مسلح و به خصوص نیروی دریایی گفت: با توجه به هدایت عمده و کنترل پروژه‌ها توسط مراکز آموزشی و پژوهشی نیروهای مسلح، محدود کردن این مراکز کار صحیحی نیست.

دريادار سياري: نيروي دريايي در سياست‌هاي امنيتي، اقتصادي، تجاري و خارجي کشور تاثيرگذار است

فرمانده نيروي دريايي ارتش با اشاره به اهميت اقتصادي دريا در توسعه ملي و اقتدار پايدار گفت: نيروي دريايي در همه سياست‌هاي امنيتي، اقتصادي تجاري و خارجي کشور تاثيرگذار است.

سردار عراقي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران: "سردار طباطبايي" سرمايه‌اي بزرگ بود که از دست رفت

جانشين فرمانده نيروي زميني سپاه درباره شهدات سردار طباطبايي مهر گفت: با توجه به تفکرات نظامي و خصوصيات اخلاقي چون دينداري، ولايت‌مداري، ساده زيستي و بي توجهي به مال دنيا سرمايه‌ بزرگي را از دست داديم.

دريادار سیاری در جمع خبرنگاران: ايران جزو کشورهای قدرتمندی است که توان حضور در آب‌هاي آزاد را دارند

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه برای اولین بار توانسته‌ایم از يک آبراه‌ مهم دنیا به نام تنگه مالاکا عبور کنیم، گفت: حضور در آب‌های آزاد، آرزوی هر کشوری است و غرور ملی به همراه دارد و ما جزو کشورهای قدرتمندی هستیم که می‌توانیم در دریاهای آزاد حضور پیدا کنیم.

سردار خراساني: امنيت اقتصادي کشور را تضمين مي‌کنيم/ تشکيل جلسه‌اي با سفيران 80 کشور جهان

رئيس سازمان بسيج سازندگي گفت: با روحيه جهادي، امنيت اقتصادي کشور را مانند امنيت دفاعي تضمين مي‌کنيم و ان‌شالله همان‌گونه که در دوران دفاع مقدس پيروز ميدان بوده‌ايم، در اين عرصه نيز تهديد را به فرصت تبديل خواهيم کرد.

پیکر سردار شهيد طباطبایی مهر تشييع شد

مراسم تشییع پیکر سردار شهيد طباطبایی مهر، صبح امروز با حضور جمعي از فرماندهان نیروهای مسلح برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌و المسلمين قندهاري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران: خردادماه 92 قطعا باشكوه‌ترين انتخابات تاريخ انقلاب را پيش‌رو خواهيم داشت

رئيس عقيدتي سياسي وزارت دفاع گفت: خردادماه 92 قطعا با حضور پرشكوهي ديگر حساب کار را به دشمنان نشان داده، باشكوه‌ترين و مششع‌ترين انتخابات تاريخ انقلاب را پيش‌رو خواهيم داشت.

شرح مکتوب مستند "مثلث" باشگاه خبرنگاران/ سومين مهمان "صندلي‌افشا" روايتي ديگر از سردرگمي ضدانقلاب مي‌گويد

من بخش مهمي از پروژه‌هاي سياسي – امنيتي و اطلاعاتي غرب بودم... من نقطه ثقل سرويس‌هاي اطلاعاتي آمريکا و انگليس و همزمان ارتباط با ضدانقلاب خارج از کشور و جريان سبز در داخل کشور را داشتم.

سردار کاظمینی در جمع خبرنگاران: آمادگی همکاری با ناجا را داریم/موفقیت اخیر سپاه پاسداران قدرت ایران را در مذاکرات بیشتر می‌کند

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) با اشاره به موفقیت اخیر سپاه پاسداران در نشاندن پهپاد دشمن گفت: نیروهای مسلح ما این توانمندی را دارند تا با هواپیماهای بدون سرنشین یا هواپیماهای جنگی دشمن مقابله خوبی داشته باشند و اين امر این قدرت جمهوری اسلامی ایران را در مذاکرات هسته‌ای با 1+5 بیشتر می‌کند.

سردار کاظمینی در نشست خبری: رزمايش بزرگ سايبري سپاه در آينده نزديك برگزار مي‌شود

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) گفت: رزمايش بزرگ سايبري سپاه در آينده نزديك برگزار مي‌شود.

رزمایش پیامبر اعظم(ص)8 نیروی زمینی سپاه پایان یافت

رزمایش گسترده پیامبر اعظم(ص)8 نیروی زمینی سپاه، پس از دستیابی به اهداف تعيين شده، به کار خود پایان داد.

سردار پاکپور در حاشيه رزمایش پیامبر اعظم(ص) 8 خبر داد؛ شليک موشک‌های ضدنفر و ضدتانک و گلوله‌های جدید تانک

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: موشک‌های ضد نفر و ضدتانک، سلاح‌های سبک، جنگ الکترونیک و گلوله‌های جدید تانک در ادامه رزمایش پیامبر اعظم(ص) 8 مورد ارزیابی و آزمایش قرار گرفتند.

سرلشکر باقری در جمع خبرنگاران: رزمایش مشترک ارتش و سپاه در سال 92 برگزار می‌شود

معاون ارکان و امور مشترک ستاد کل نیروهای مسلح گفت: رزمایش مشترک ارتش و سپاه، طراحی شده و در سال 92 اجرا می‌شود.

وزارت دفاع خبر برکناري سردار دقيقي از رياست ساتا را تکذيب کرد

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اعلام کرد: سردار حسین دقیقی از ریاست ساتا برکنار نشده و همچنان به کار خود ادامه می‌دهد.

سردار سلامی در حاشیه رزمایش پیامبر اعظم(ص) 8 عنوان کرد؛ رزمايش پيامبر اعظم 8 نشان‌دهنده توانمندي نيروي زميني سپاه در نبرد واقعي با دشمنان

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: رزمایش پيامبر اعظم(ص)8 اگر چه در مقیاس کوچکی از توانمندی‌های نیروی زمینی سپاه برگزار شده است، اما به خوبی توانسته نمایانگر توانمندی واقعی اين نيرو در صحنه نبرد واقعی با دشمنان باشد.

دريادار سیاری در جمع خبرنگاران: پهپادهاي نیروی دریایی ايران تهدیدی برای دیگر کشورها محسوب نمي‌شوند

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: تجهیز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به تجهیزات خاص زیردریایی، پهپاد و انواع موشک‌ها برای هیچ کشوري تهدید محسوب نمي‌شود، بلکه اين تجهيزات براي تأمین منافع کشورمان به‌کار گرفته مي‌شوند.

آغاز مرحله اصلی رزمایش پیامبراعظم(ص) 8

مرحله اصلی و پایانی رزمایش پیامبراعظم(ص)8 نیروی زمینی سپاه با رمز "یا رسول‌الله" در منطقه عمومی زرند کرمان آغاز شد.


دريادار سیاری خبر داد؛ عبور ناوگروه نيروي دريايي ارتش از تنگه مالاکا/ نخستين حضور در اقيانوس آرام

فرمانده نیروی دریایی ارتش از عبور ناوگروه بيست‌وچهارم اين نيرو از تنگه مالاکا و ورود اين ناوگروه به اقیانوس آرام خبر داد.

سردار وحيدي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران: برنامه‌مان توليد رادارهاي با برد سه هزار کيلومتر است

وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح گفت: ما برنامه توليد رادارهاي برد سه هزار کيلومتر را در دستور کار داريم و طبيعي است که اين رادارها مي‌توانند هر منطقه‌اي که تا فاصله سه هزار کيلومتري ما باشد را شناسايي کنند.

سرهنگ جعفری در جمع خبرنگاران: شهید روحی یکی از شجاع‌ترین سربازان دفاع مقدس بود

مشاور فرهنگی فرمانده کل ارتش، شهید روحی را یکی از شجاع‌ترین سربازان دوران دفاع مقدس توصيف کرد و گفت: دلیل جانبازی این شهید، نجات یک سرباز زیر آتش نیروهای عراقی بود. شهید روحی وقتی که دید این سرباز در آماج گلوله‌های دشمن قرار گرفته، خود را سپر قرار داده و او را نجات داد، اما خود در این حادثه قطع نخاع شد.

امیر پوردستان: شهید روحی تربیت یافته مکتب اباعبدالله(ع) بود

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: شهید روحی تربیت یافته مکتب اباعبدالله(ع) بود و مانند ایشان در برابر تمامی ناملایمات ایستادگی می‌کرد.

امیر پوردستان در پاسخ به باشگاه خبرنگاران: رزمایش تخصصی نیروی زمینی در جنوب غرب کشور برگزار مي‌شود

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ان‌شاءالله پس از تصویب ستاد کل نیروهای مسلح، تا پایان سال جاری، رزمایش تخصصی این نیرو در جنوب غرب کشور برگزار مي‌شود.

سخنگوی رزمایش پیامبر اعظم(ص) 8 خبر داد؛ تمرین اصابت گلوله‌های هوشمند/ استفاده از سلاح دوش‌پرتاب 20 میلیمتری

سخنگوی رزمایش پیامبر اعظم(ص) 8، از هجوم به اهداف دوردست در این رزمایش با موشک‌های دوربرد که بردشان از 40 کیلومتر بیشتر است، خبر داد.
با حضور امیر پوردستان؛ مراسم یادبود "شهید رمضان روحی" برگزار شد/ رونمايي از کتاب "هستم تا بگویم" بدون حضور نويسنده‌اش

مراسم یادبود شهید رمضان روحی، عصر امروز با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش برگزار و از کتاب "هستم تا بگويم" که نوشته اين شهيد است، رونمايي شد.

سرلشکر جعفري در پایگاه دریایی امام علی(ع): نيروي دريايي سپاه به نقطه قابل اطمینانی دست یافته است

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: نيروي دريايي سپاه، امروز به‌حمدالله با وجود فرماندهان توانمند، سازمان رزمی و دفاعی نیروی دریایی به نقطه قابل اطمینانی دست یافته است.

پيام تسليت امیر پوردستان در پي درگذشت مادر شهید شیرودی

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی درگذشت مادر شهید علی‌اکبر شیرودی را تسلیت گفت.

ارتش در گذشت مادر شهيد علي اكبر شيرودي را تسليت گفت

ارتش جمهوري اسلامي ايران با صدور پيامي درگذشت مادر شهيد علي اكبر شيرودي را تسليت گفت.

شهادت يکي از سرداران سپاه در شمال‌غرب کشور

نیروی زمینی سپاه از شهادت سردار سرتیپ دوم پاسدار "سید حمید طباطبائی" در شمال‌غرب کشور خبر داد.

سردار فتحیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران: بخش‌‌های مختلف طب نظامی در سال 92 توسعه مي‌يابد

رئیس اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: توسعه بخش‌‌های مختلف طب نظامی به تناسب منابع را برای سال آینده پیش‌بینی کرده و ان‌شاءالله مواردی در این زمینه، افتتاح خواهیم داشت.

سخنگوی رزمایش پیامبر اعظم(ص)8 خبر داد؛ سپاه پاسداران یک فروند پهپاد متجاوز دشمن را به زمین نشاند

سخنگوی رزمایش پیامبر اعظم(ص)8 سپاه از شکار یک فروند پهپاد دشمن در جریان برگزاری این رزمایش خبر داد.

توکلی در همایش مهندسین، پیشگامان تولید ملی: مهندسین بسیجی باید در راستای اهداف نظام سرآمد باشند

رئیس سازمان بسیج مهندسین تهران بزرگ با اشاره به اینکه هدف سازمان بسیج این است که مهندسین متعهد و متخصص را جمع کند، گفت:‌ این عزیزان باید در راستای اهداف نظام در عرصه‌های مختلف سرآمد بوده و در عرصه‌های پژوهشی و علمی نوین ورود پیدا کنند.

ثمری در همایش مهندسین، پیشگامان تولید ملی: کسانی که ارتباط‌شان با ولایت قطع شد به ناکجاآباد رفتند

امام جماعت سابق نهاد ریاست جمهوری با بيان اينکه من متاسفم برای کسانی که می‌گویند رابطه ما با رهبری رابطه پدر و فرزندی است، گفت:‌ حتما اظهارات منافقین مبنی بر ذکر واژه "پدر طالقانی" را یادتان هست، اما آنها بعدها به چه سرنوشتی دچار شدند؟ آنها در اردوگاه اشرف جمع شدند و دستشان به خون مظلوم‌ترین انسان‌ها از ملت‌های ایران و عراق آلوده شد.

با حضور سردار کاظميني؛ همایش مهندسین، پیشگامان تولید ملی برگزار شد

همایش "مهندسین، پیشگامان تولید ملی" عصر امروز، با حضور فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ برگزار شد.

هشدار سردار جزايري به حاميان تروريست‌ها؛ هیچ تضمینی وجود ندارد مشابه انفجارهای سوریه در دیگر کشورها اتفاق نیفتد

معاون ستاد کل نيروهاي مسلح گفت: گروه‌های القاعده و سرویس‌هایی که عملیات‌های خود را در راستای منافع آمریکا انجام می‌دهند، به‌زودی محیط عملیات خود را به مکان‌های دیگر تغییر خواهند داد و از این به بعد دردسرهای جدیدی برای آمریکا و اروپا ایجاد می‌شود.

سردار سرخیلی خبر داد؛ بهره‌برداری از سلاح‌های جدید در رزمايش پيامبر اعظم8/ عملیات پهپادهای انتحاری

سخنگوی رزمایش پیامبر‌اعظم (ص)8 گفت: با تشریح مراحل آغازین رزمایش نیروی زمینی سپاه از بهره برداری جدیدترین سلاح های طراحی شده در سازمان خودکفائی سپاه در این رزمایش خبر داد.


پيام تسليت سردار نقدی در پي درگذشت مادر شهید شیرودی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی درگذشت مادر شهید علی‌اکبر شیرودی را تسلیت گفت.

مادر "شهید شیرودی" درگذشت

"شهربانو حسین شیرودی" مادر شهيد خلبان "علي اکبر شيرودي" شامگاه جمعه به ديدار معبود شتافت.

نماينده حزب‌الله لبنان در ايران: امتياز ويژه حزب‌الله اطاعت از ولايت است

نماينده حزب‌الله لبنان در ايران در مراسم يادبود "شهيد مغنيه" گفت: اطاعت از امام راحل و در حال حاضر اطاعت از ولايت، بدون هيچ شکي امتياز ويژه حزب‌الله محسوب مي‌شود.

رزمايش پيامبر اعظم(ص) 8 نيروي زميني سپاه آغاز شد

سخنگوی رزمایش پیامبر اعظم(ص) 8 از آغاز رزمايش نيروي زميني سپاه در منطقه سيرجان خبر داد.

سردار مسجدي در مراسم يادبود شهيد مغنيه: حزب‌الله لبنان الگوي جهاني جنگ‌هاي چريکي و نامنظم است

مشاور عالي فرمانده نيروي قدس سپاه گفت: حزب‌الله لبنان، امروز باعث همبستگي ملي و حل اختلافات موجود ميان گروه‌ها در تشکيل دولت و مجلس لبنان شده و الگوي جهاني جنگ‌هاي چريکي و نامنظم در مقابل نيروي کلاسيک صهيونيست‌هاست.

مراسم بزرگداشت شهيد "عماد مغنيه" در تهران برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهيد مغنيه با حضور خانواده اين شهيد، جمعي از مسئولان حزب‌الله لبنان و فرماندهان سپاه در حسينيه فاطمه الزهرا(س) تهران برگزار شد.

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران بررسي شد؛ بدترین رویداد برای نیروی زمینی سپاه در سال‌ جاری چه بود؟

بدترين رويداد براي نيروي زميني سپاه در سال جاري و برجسته‌ترين اقدامات اين نيرو از نگاه فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در اين گفتگو مورد بررسي قرار گرفت.


سرلشکر جعفری: ما بر ذخائر استراتژیک دنیا مسلط هستیم/ دشمنان انقلاب برآوردهایشان را اصلاح کنند

فرمانده کل سپاه به دشمنان انقلاب و ملت ایران توصیه کرد که برآوردهایشان را اصلاح کنند، گفت: ما بر ذخائر استراتژیک دنیا مسلط هستیم و به عنوان حافظان این بخش از اقتصاد جهان، بر خلاف قدرت‌های فرامنطقه‌ای، به ثبات امنیتی این منطقه می‌اندیشیم.

دريادار سياري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان كرد؛ ويژگي خاص جنگنده "قاهر 313"

فرمانده نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران با اشاره به اينکه ارتقاي توانمندي نظامي ايران براي دفاع از مرزها و منابع و منافع خود بوده، گفت: دنيا و همسايگان ما مي‌دانند که کشورمان قصد تعرّض و تجاوز به هيچ ملت و مملکتي را ندارد.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: ستاد کل ، سپاه ، ارتش ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار