سرمربی تیم ملی جودو نوجوانان گفت: سال آینده دو رویداد مهم قهرمانی آسیا و جهان را پیش رو داریم که برای موفقیت در این دو میدان سخت با برنامه و هدفمند پیش می رویم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، عطااله عباس نژاد افزود: با تغییر رده سنی از سوی فدراسیون جهانی فراخوان دادیم هر کس مدعی پوشیدن پیراهن تیم ملی است در انتخابي تيم ملي به روی تاتامی رفته و جواز حضور در اردوی آماده سازی را کسب کند.

وی ادامه داد:نفرات اول و دوم این مسابقات به اردوی مسترک بین المللی تهران اعزام می شوند تا در کنار اعضای تیم ملی و جودوکاران خارجی که قرار است در این اردو حاضر باشند یک دوره تمرینی خوب را سپری کنند.

سرمربی تیم ملی جوانان افزود:برگزاری این اردو ایده بسیار خوبی بود که از سوی فدراسیون در حال اجراست ، چرا که همین جوانان کم تجربه با کمترین هزینه در داخل ایران می توانند با تعدادی از بهترین های جهان تمرین کنند و تجربه کسب کنند. در واقع تمرین در کنار جودوکاران خارجی بخشی از مشکل کم تجربگی را حل می کند.

عباس نژاد در مورد برنامه های آتی تیم ملی هم گفت: تا پایان فروردین ماه در کنار تیم ملی بزرگسالان که آماده حضور در مسابقات قهرمانی آسیا می شود تمرین می کنیم ، پس از آن تمرینات جدا شده و به شکل جدی تری تیم را برای حضوری موفق در مسابقات قهرمانی آسیا و جهان آماده می کنیم.

وی در پایان گفت: از این دست رقابتهای انتخابی به دفعات در اردو برگزار خواهیم کرد. جودوکاران دیگری که صاحب عنوان نشدند باید تلاش کنند تا خود را به جمع مدعیان برسانند. تا زمان مسابقات آسیایی 8 ماه و مسابقات جهانی 9 ماه زمان داریم و باید سخت تمرین کنیم تا یک تیم قدرتمند را برای حضور در این مسابقات آماده کنیم.

قابل ذکر است مسابقات قهرمانی آسیا مهرماه 92 در ویتنام و رقابتهای جهانی آبان ماه در اسلوونی برگزار خواهد شد./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار