مربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال در قطر تاحدودي محتاط بود و در نهایت مساوی کرد.

بهتاش فریبا در گفتگو باخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: استقلال مقابل الریان در قطر تاحدودي محتاط بود چون در زمین حریف بازی می کرد خط دفاع الریان سرعت کمی داشت و حضور آرش برهانی در خط حمله استقلال ایده خوبی بود چون آرش سرعت بالایی دارد و گل دوم را هم به ثمر رساند و در بهترین زمان ممکن هم قرار داشت چون به اعتقاد من آخرین لحظات نیمه اول بهترین زمان برای گلزنی است.

مربی سابق تيم فوتبال استقلال افزود: همیشه 2 تا زمان در بازی مهم است که در کلاسهای مربیگری هم روی آن تاکید دارند که یکی از دقایق بعد از گلزنی و یکی هم بعد از گل خوردن است و در این لحظات شرح وظایف تمام بازیکنان مشخص است.

روی گل سوم حریف بازیکنان استقلال تمرکز لازم را در دفاع و درون دروازه نداشتند و هنوز شادی بعد از گل بچه های استقلال تمام نشده بود که گل سوم را خوردند. استقلال در آن لحظات باید تمرکز بالایی پيدا مي کرد اما حریف بی محابا حمله کرد و گل سوم را به ثمر رساند به هر حال اگر دقت نکنی گل می خوری.
وی ادامه داد: استقلال 3 بار در این دیدار جلو افتاد اما نتوانست برتری اش را حفظ کند البته استقلالی ها در این دیدار تغییر سیستم دادند و تمام عوامل نفوذی خود مثل فرزاد حاتمی و فرهاد مجیدی را به زمین فرستادند و در خط هافبک هم خوب بودند و فقط اگر از اول بازی با 2 مهاجم کار می کردند، می توانستند برنده شوند هر چند که یک امتیاز هم در خانه حریف بد نبود.

فريبا گفت: به نظر من الریان تیم بدی نبود و نظم داشتند آنها در طول 90 دقیقه 3 بار عقب افتادند و جبران کردند که نشان می دهد تیم خیلی خوبی هستند و با خوردن گل احساسی نمی شوند و با نظم کار می کنند و می توانند عقب افتادگی شان را جبران کنند که این مسئله در تیم های ما کمتر اتفاق می افتد.

وی در مورد صحبت های امیر قلعه نوعی پس از بازی که اعلام کرده عدالت در این دیدار اجرا نشد، گفت: فکر می کنم در 10 دقیقه پایانی بازی استقلال 2 موقعیت صد در صد داشت و الریان هم 2 موقعیت خیلی خطر ناک و در جریان بازی هم حمله و ضد حمله از 2 تيم خیلی دیده شد و بازی جذابی بود و اگر استقلال در فاع یک مقدار تمرکز داشت، می توانست برنده شود البته این را هم بگویم که حنیف عمران زاده به لحاظ فنی روز خیلی خوبی داشت و اتفاقات باعث شد که همه چیز روی او خراب شود در مورد اینکه عدالت اجرا شده یا نه باید بگویم که خیلی هم عدالت به هم نخورد چون موقعیت های 2 تیم مساوی بود.

فریبا در پایان گفت: طبیعی است که اگر استقلال می برد، بهتر بود اما یک امتیاز هم در خانه حریف شروع خوب و امیدوار کننده ای می تواند باشد البته به سپاهان و تراکتورسازی هم که بازیهای اول خود را با برد پشت سر گذاشته، تبریک بگویم و امیدوارم هر 3 تیم ایرانی در ادامه راه موفق باشند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار