مدير امور مشتريان بانک کشاورزي استان مازندران از راه اندازي سامانه امتياز دهي براي مشتريان خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي مديريت شعب بانک کشاورزي استان مازندران امين مرادي مدير امور مشتريان گفت :امروزه بيش از هر زمان ديگري فناوري اطلاعات در سازمان نقش موثري دارد و بهرگيري از اين امکان از نيازهاي اساسي هر سازمان است.

وي با اشاره به امکان بهره گيري از اين سيستم به نحو مطلوب مهم ترين بخش CRMرا رفتار انساني کارکنان بر شمردو تاکيد کرد: بايد روي تغيير رفتار کارکنان تمرکز بيشتري داشته باشيم و از طرفي تمرکز برروي مشتري نيز حائز اهميت است .

مرادي افزود:نگاه کامل به مشتري مهم ترين مزيت CRMاست و محاسبه تمامي جوانب فعاليت هاي مشتري از نکات مورد توجه اين حوزه به شمار مي آيد. 

مدير امور مشتريان از راه اندازي سامانه امتياز دهي براي مشتريان خبر داد./عب
برچسب ها: بانک ، کشاورزی ، مشتری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۲۱ خرداد ۱۳۹۵
طرح بسیار خوب وجالبی است وجذب مشتری زیادی داردبرای بانک وموفق خواهد بود.
آخرین اخبار