نتایج پذیرش فارغ‌التحصیلان ممتاز دوره بدون آزمون کارشناسی ارشد نیمسال دوم سال 92-91 و رتبه‌های اول و دوم با آزمون کارشناسی ارشد 91 دانشگاه آزاد امروز اعلام می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاهي باشگاه خبرنگاران،  نتایج پذیرش فارغ التحصیلان ممتاز مقطع کارشناسی نیمـسال دوم سال 92-91 که در بدون آزمون مقطع کارشناسـی ارشد ناپیوسته ثبت‌نام کرده‌اند و فارغ‌التحصیلان ممتاز رتبه‌های اول و دوم کارشناسی ارشد با آزمون 91،امروز اعلام شد.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.com از نتیجه خود مطلع شوند.

بنابراين گزارش، نحوه پذیرش فارغ‌التحصیلان ممتاز به این صورت است که ابتدا این دسته از داوطلبان در رشته‌های انتخابی بیست گانه و در واحد محل فراغت از تحصیل خود بررسی و ارزشیابی می‌شوند و سپس در صورت عدم پذیرش رشته/محل های بیست گانه، ملاک عمل قرار می‌گیرند.

 پذیرفته‌شدگان ممتاز دوره بدون آزمون و رتبه‌های اول و دوم با آزمون ارشد می‌توانند در روز شنبه 12 اسفندماه به واحدهای پذیرفته شده مراجعه و نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

اين گزارش مي افزايد: پذیرفته‌شدگان باید به هنگام مراجعه به واحدهای پذیرفته شده مدارکی شامل اصل مدرک کارشناسی یا گواهی موقت، اصل شناسنامه و دو برگ تصویر خوانا از تمام صفحات، اصل و یک برگ تصویر کارت ملی، شش قطعه عکس 4 × 3 تمام رخ (برای برادران مشمول 12 قطعه)، را به همراه داشته باشند.
اضافه مي شود، اگر داوطلـبی با سؤالاتی مـواجه شـد، می‌تواند سؤال خود را از طریق www.pubr-azmoon.com مطرح کرده و یا به آدرس الکترونیکی porsesh@azmoon.net  ایمیل کند تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به آنها پاسخ دهند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
زهره
۱۸:۴۱ ۰۸ مهر ۱۳۹۲
سلام .من برای ثبت نام در کارشناسی ارشد بدون ازمون فقط از طریق دانشگاه فارغ تحصیلی خود اقدام کردم و دفترچه تهیه نکردم. الان هر چه در سایت تلاش میکنم موفق به دیدن نتیجه با مشخصات خود نمیشود.
لطفا راهنمایی کنید
آخرین اخبار