آیت الله مکارم شیرازی در دیدار جانشین فرماندهی کل سپاه و جمعی از سرداران سپاه و مسئولان بنیاد شهید کشور، با تاکید بر ضرورت توجه نخبگان و اندیشمندان به عوامل پیشرفت اسلام در آغاز و عقب گرد در برهه های دیگر، اظهار داشتند: بحمدلله امروز مسلمانان بیدار شده اند و می خواهند عقب ماندگی شان را در پرتو بیداری اسلامی جبران کنند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، آیت الله مکارم شیرازی روحیه ایمانی جوانان ایران اسلامی را عامل هراس دشمنان ارزیابی کرده و تاکید کردند: دشمنان ما بارها گفتند که می خواهند به ایران حمله کنند ولی می دانستند جوانان جان برکف بسیج، سپاه و ارتش، با آنها مقابله خواهند کرد.
ایشان با تاکید بر این که باید روحیه مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن را روز به روز در خود و جامعه تقویت کنیم، فرمودند: بر اثر همین مقاومت و ایستادگی است که دشمنان مجبور به عقب نشینی در عرصه های مختلف می شوند و ما امروز در سوریه و عرصه انرژی هسته ای نیز شاهد این اتفاق هستیم.
حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی آینده کشور و انقلاب را روشن توصیف کرده و اظهار داشتند: ان شاءالله با افتخار، سربلندی و استقلال کامل و حاکمیت اسلام زندگی خواهیم کرد و امیدواریم این برنامه تا قیام حضرت ولی عصر(ارواحنا له الفداه) همچنان باقی و برقرار بماند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.