مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری سراسر کشور، از عدم همکاری خودروسازان جهت نوسازی ناوگان تاکسیرانی در سال جاری انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

بابک هاشمی در حاشیه بازدید از ناوگان تاکسیرانی کرمانشاه با اعلام وجود حدود 330 هزار دستگاه تاکسی در سطح کشور، گفت: حدود 400 هزار تاکسی دار و راننده تاکسی نیز در کشور فعالیت می کنند.

هاشمی افزود : روزانه بیش از 12 میلیون نفر در سطح کشور توسط ناوگان تاکسیرانی جابجا می شوند.

وی، گفت: در دولت های نهم و دهم عملکرد بسیار خوبی داشتیم و حدود 100 هزار دستگاه تاکسی نوسازی شدند، اما امسال با بی مهری خودروسازان مواجه شده و همکاری لازم را با ما نداشتند.

وی افزود: امسال برنامه داشتیم 30 هزار دستگاه پیکان تاکسی را از رده خارج کرده و نوسازی کنیم که بدلیل عدم همکاری خودروسازان محقق نشد.

وی در خصوص برنامه ها برای ارتقاء وضعیت معیشت رانندگان تاکسی نیز گفت: در این ارتباط گزارشی تهیه شده و به مسئولین مربوطه ارائه شده و منتظریم تصمیمات لازم در این خصوص گرفته شود.

هاشمی در خصوص افزایش نرخ کرایه تاکسی در سال آینده نیز عنوان کرد : تصمیم گیری در این خصوص بصورت محلی و بر اساس پارامترها و فرایندهای خاصی صورت می گیرد و اینگونه نیست که تصمیم یکسانی گرفته شود..

وی با بیان اینکه سازمان تاکسیرانی کرمانشاه را یک سازمان پویا دیدم، گفت: در زمینه آموزش رانندگان، توجه به مسائل فرهنگی، ارتقاء خدمات به مردم و ایجاد تسهیلات برای رانندگان کارهای خوبی در کرمانشاه انجام شده است.

هاشمی ابراز امیدواری کرد دوره بعدی نشست مدیران عامل سازمان هایتاکسیرانی سراسر کشور در کرمانشاه برگزار شود./س

برچسب ها: کرمانشاه ، روزانه ، ناوگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.