نسخه چهار سرنشین از خودرو سوپر اسپرت مازراتی GranTurismo MC Stradale در نمایشگاه خودرو ژنو به نمایش درخواهد آمد که در حقیقت نسخه خانوادگی خودرو دو سرنشینه مذکور است که در سال 2011 به نمایش عمومی درآمده بود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، نسخه چهار سرنشین از خودرو سوپر اسپرت مازراتی GranTurismo MC Stradale در نمایشگاه خودرو ژنو به نمایش درخواهد آمد که در حقیقت نسخه خانوادگی خودرو دو سرنشینه مذکور است که در سال ۲۰۱۱ به نمایش عمومی‌درآمده بود.


مازارتی که پروسه طراحی این خودرو را یک نگاه جدید در طراحی خودرو توصیف کرده است  دارای چرخهای ۲۰ اینچی به همراه بکار رفتن مقادیر زیادی فیبر کربن در بنده MC Stradale است .
همانند نسخه اریجینال ،این خودرو نیز دارای موتور ۴٫۷ لیتری V8 با قدرت پیشرانه ۴۵۳ اسب بخار است و تمامی‌ویژگی‌های گرن توریسمو اسپرت را دارد  که از آن جمله می‌توان به سیستم انتقال قدرت ۶ سرعته  MC Race  اشاره کرد.

gtforweb2

GranTurismo MC Stradale  دارای حداکثر سرعت ۱۸۸ مایل در ساعت و شتاب صفر تا صد در حول و حوش ۵ ثانیه است  که البته سیستم ترمز آن با برند برمبو درخشان تر از هر زمانی به نظر می‌رسد.

هنوز هیچ گونه صحبتی در مورد قیمت این خودرو منتشر نشده است اما به نظر می‌رسد باید گران تر از نسخه دو نفره باشد که دارای قیمتی در حدود ۱۱۰ هزار پوند است و برای انتشار جزئیات و قیمت این خودرو باید منتظر هفته آینده و نمایشگاه خودرو ژنو بمانیم که این شرکت قصد دارد تا نسخه سالن مازراتی Quattroporte را نیز به همراه خودرو مذکور معرفی کند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.