مدافع تيم فوتبال سايپا گفت: چاره‌اي جز پيروزي مقابل پرسپوليس نداريم.

ابراهيم شکوري در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت:در حال حاضر براي ديدار با پرسپوليس کاملا آماده‌ايم و با تمام قوا به مصاف پرسپوليس خواهيم رفت.
شرايط ما در جدول طوري است که براي رسيدن به اهداف‌ماه چاره‌اي جز پيروزي مقابل پرسپوليس نداريم و تمام تلاشمان را مي‌کنيم تا در اين ديدار برنده باشيم. البته کار سختي خواهيم داشت اما سايپا کمي از اهداف خود دور شده و بايد پرسپوليس را ببريم تا به هدف‌مان نزديک شويم.

مدافع تيم فوتبال سايپا در مورد پرسپوليس گفت: پرسپوليس هر چند در نيم فصل اول شرايط خوبي نداشت و امتيازات زيادي را از دست داد اما در نيم فصل دوم و با توجه به تغييراتي که در کادر فني اين تيم ايجاد شده نتايج بهتري کسب کرد و توانسته خودش را در جدول بالا بکشد. البته پرسپوليس با توجه به بازيکناني که دارد، بايد مدعي اصلي قهرماني باشد اما مشکلاتي داشتند که باعث شد نتوانند در حد نام خود اضافه کنند.

وي افزود: اينکه پرسپوليس در اين بازي سرمربي خود را در اختيار ندارد، مساله‌اي نيست که ذهن ما را به خودش مشغول کند. پرسپوليس تحت هر شرايطي پرسپوليس است و تيم بزرگي است و مطمئنا در اين بازي هم با تمام توان بازي مي‌کنند تا نتيجه دلخواه‌شان را بگيرند. پرسپوليس آنقدر مهره دارد که بدون سرمربي هم خطرناک باشد و بتوانند نتيجه بگيرد.

شکوري تصريح کرد: من 3 سال در پرسپوليس بودم و با اين تيم قهرمان جام حذفي شدم و روزهاي بسياز خوبي داشتم. هميشه رابطه خوبي با هواداران تيم داشتم و آنها هنوز هم به به من محبت دارند و مي‌دانند که هر وقت براي اين تيم بازي کردم، با تمام وجود کار کردم، بازي کردن مقابل هوادارن پرسپوليس براي من سخت است اما فوتبال حرفه‌اي است و امروز با سايپا قرار داد دارم و بايد براي موفقيت تيم تلاش کنم.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا به گلزني مقابل پرسپوليس فکر کند يا نه، گفت: همه بازيکنان ما براي بازي مقابل پرسپوليس انگيزه بالايي دارند و تلاش مي‌کنند تا تيم‌مان موفق باشد. من هم مثل همه دوست دارم به پرسپوليس گل بزنم چون گل زدن به اين تيم هم افتخار بزرگي است اما پست من دفاع است و اول بايد به وظايف دفاعي‌ام بپردازم و اگر د رضربات ايستگاهي يا کرنه فرصتي ايجاد شد، به فکر گلزني هم باشم. به گلزني در اين بازي فکر کرده‌ام اما اگر گل بزنم، خوشحالي نمي‌کنم چون از بچگي پرسپوليس را دوست داشتم و يک پرسپوليس هستم.

شکوري در پايان گفت: از شروع ليگ هدف ما کسب سهميه آسيا بود که متاسفانه اتفاقاتي در طول فصل افتاد که از سهميه آسيا دور شديم. البته هنوز فرصت هست و در ادامه ليگ مي‌توانيم با کسب نتايج خوب، سهميه آسيا را به دست بياوريم. تمام بازيهايي که در پيش داريم براي ما 6 امتيازي است و بايد تلاش کنيم تا حداکثر امتيازات را به دست بياوريم و بتوانيم سهميه آسيا را بگيريم. تيم ما لياقت حضور در آسيا را دارد و تلاش مي‌کنيم تا زحماتي که در طول فصل کشيديم، به بار بنشيند و سهميه آسيا را بگيريم./مح
برچسب ها: پرسپولیس ، فوتبال ، خوشحال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار