آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد انحراف در مهدویت، گفتند: نباید در برابر دشمنان حالت انفعالی داشته باشیم و تنها به دفاع بسنده کنیم.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، حضرت آیت الله علوی گرگانی، با اشاره به کینه ورزی‌های دشمنان اسلام درباره مهدویت، تاکید کردند: مسئله مهدویت و اعتقاد به وجود مبارک صاحب الزمان(عج) بسیار مهم و حیاتی است.
 
حضرت آیت الله علوی گرگانی با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد انحراف در عرصه مهدویت و سست کردن اعتقاد مردم نسبت به وجود مبارک امام عصر(عج)، ادامه دادند: در برابر تلاش دشمنان، وظیفه و مسئولیت ما سنگین تر می شود و باید تنها به دفاع بسنده نکنیم، بلکه تلاش کنیم تا اعتقادات مردم هر روز محکم تر و ایمان آنان به وجود مقدس امام زمان(عج) بیشتر شود.
 
ایشان با اشاره به این که امید به وجود موعود بشریت باعث تقویت روحیه و امیدواری مردم می شود، تاکید کردند: یکی از اساسی ترین کارهایی که باید در حوزه مهدویت انجام شود، تقویت رجا و امید دادن به مردم است؛ چرا که امید جامعه را به حرکت وا می دارد و هرچه اعتقاد به وجود مقدس امام زمان (ع)درآحاد جامعه بیشتر شود، انگیزه بیشتری برای مبارزه با انحرافات به وجود می آید.
 
حضرت آیت الله علوی گرگانی تصریح کردند: آنچه از آیات و روایات پیرامون مهدویت به دست می آید این است که ائمه اطهار(ع) همگی دست به دست هم داده اند تا مردم به وجود مقدس حضرت ولی عصر(عج) اعتقاد و به ظهور ایشان  امید داشته باشند و از دایره امید و رجا خارج نشوند؛ ما هم باید این گونه عمل کنیم.
 
در ابتدای این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین پورسید آقایی، گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های موسسه آینده روشن و پژوهشکده مهدویت ارائه داد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: دفاع ، انفعالی ، دشمن ، گرگانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار