آیت الله علوی گرگانی گفتند:در این نظام باید کاری کنیم که فرزندان اسلامی و دینی برای جامعه باشیم و زیر سایه ولایت امام زمام(عج) قرار بگیریم وکاملا اسلامی زندگی کنیم.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی امروز(یکم اسفند ماه) در دیدار جمعی از پرسنل سپاه انصارالمهدی(عج)اظهار داشتند: اگر با اعتقاد کامل به قرآن و آیات الهی توجه کنیم و به آن عمل نمائیم موجب هدایت و سعادت آن می شود.
 
ایشان  با اشاره به ایمان آوردن اعرابی با شنیدن آیه «فمن یعمل مثقال ذره خیرا یره و من یعمل مثقال ذره شرا یره)افزودند: انسان گاهی چندین سال قرآن را ختم می کند، و بار ها می خواند ولی از آنجایی که در دل و قلب انسان رسوخ نکرده دچار گرفتاری و مصیبت می شود.
 
این استاد درس خارج حوزه علمیه  قم گفتند: باید  مواظب رفتار و اعمال خود در محضر خدای متعال باشیم، وبه آن یقین داشته باشیم.
 
آیت الله علوی گرگانی با اشاره به عدم تبعیت عده ای از رسول خدا(ص)ادامه دادند: افرادی بودند که در پای منبر رسول خدا (ص) می نشستند ولی بعد از پایان سخنان رسول الله از او تبعیت نمی کردند.
 
ایشان  افزودند: واقعیت ها ی خودمان را باید نسبت به خدای متعال شفاف کنیم وحکم خدا را برسانیم،چرا که خدای متعال تمام وجود ما را رصد می کند و از آن ها آگاهی دارد.
 
آیت الله علوی گرگانی بیان داشتند: متاسفانه، تنها از کسی که نمی ترسیم خدا است! همه نوع گناه را انسان مرتکب می شود در صورتی که سیره اهل بیت(ع) این طور نبود و در  پیشگاه خدای متعال استغفار می کردند.
 
ایشان  افزودند: انسان باید خدا شناسی خود را افزایش دهد و نسبت به کارهای  گذشته احساس مسئولیت کند، چرا که فلسفه آمدن همه انبیا و اولیا برای هدایت و سعادت بشریت بوده است.
 
این استاد درس خارج فقه حوزه علمیه گفتند: در این نظام باید کاری کنیم که فرزندان اسلامی و دینی باشیم و باید زیر سایه ولایت امام زمام(عج) باشیم وکاملا اسلامی زندگی کنیم.

منبع: حوزه نيوز

انتهاي پيام/

برچسب ها: ولایی ، فرزند ، انصار ، گرگانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار