ديدار تيم هاي سپاهان ايران و النصر امارات در رقابت های دور مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا امروز ساعت 19:30 در گروه C پیگیری مي شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، و به نقل از خبرگزاری AFC، تیم فوتبال سپاهان اصفهان دومین نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا امروز در فولاد شهر اصفهان برای دومین فصل متوالی میزبان نماینده امارات متحده عربی، النصر خواهد بود.

سرمربی سپاهان، زلاتکو کرانچا معتقد است تیمش امسال نسبت به فصل قبل از وضعیت و فرم بسیار بهتری قرار دارد.

وی در این ارتباط گفت: ما بازی پلی آف النصر مقابل لوکوموتیو را از استادیوم تماشا کردیم و به طور کامل ترکیب آنها را مورد تحلیل و بررسی قرار دادیم.

سرمربي تيم فوتبال سپاهان در ادامه افزود: آنها با به کارگیری بازیکنان جدیدی چون برونو توانستند کیفیت تکنیکی خود را افزایش دهند.
البته ما نیز از امتیاز میزبانی استفاده خواهیم کرد.

کرانچا در ادامه گفت: من نمی خواهم حریفان را دست کم بگیریم اما مطمئنم که ما تیم بسیار بهتری هستیم. النصری ها در بازی های پلی آف از سد لوکوموتیو  با نتیجه 3 بر 2 عبور کردند اما اخیرا در لیگ حرفه ای امارات متحده عربی موفق عمل نکرده اند و در 5 دیدار اخیر خود باخت را تجربه کرده اند.

با این حال والتر زنگا مربی تيم فوتبال النصر معتقد است یارانش از آمادگی کامل برخوردارند.

وی در این رابطه گفت: ما با آمادگی کامل به اصفهان سفر کرده ایم ما با تیم بسیار قوی روبرو خواهیم بود اما می دانیم که می توانیم نتیجه ای خوب از این مسابقه بدست آوریم.

زنگا همچنین گفت: من فکر نمی کنم هیچ مربی تیمش را برای تساوی راهی یک دیدار کند همه به دنبال پیروزی هستند و ما نیز همین طور.
ما سال گذشته اولین حضور خود در لیگ قهرمانان را تجربه کردیم و حالا با تجربه و اطلاعات بیشتری به زمین می رویم و به دنبال نتایج بهتری هستیم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار