تبدیل منطقه سراب قنبر، به منطقه ویژه گردشگری

 
به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، استاندار کرمانشاه گفت: : منطقه سراب قنبر با توجه به قابلیت ها و پتانسیل های خود می تواند به یک منطقه ویژه گردشگری تبدیل شود.

مهندس سید دادوش هاشمی استاندار کرمانشاه به همراه جمعی از مدیران استان از منطقه سراب قنبر برای بررسی امکان تبدیل آن به منطقه ویژه گردشگری بازدید کرد.مهندس هاشمی در این بازدید گفت: مناطق مختلفی در کرمانشاه از جمله منطقه سراب قنبر دارای قابلیت های خاصی برای تبدیل شدن به منطقه ویژه گردشگری می باشند.
 
وی با تاکید بر بررسی دقیق راهکارهای مختلف جهت اجرای طرح و محل مناسبی برای تبدیل به منطقه ویژه گردشگری گفت: این منطقه قابلیت لازم را برای تبدیل شدن به منطقه ویژه گردشگری داراست اما اجرا و تعیین محدوده طرح باید با نظرات کارشناسی بسیار دقیق همراه باشد.وی افزود: اجرای صحیح طرح گردشگری می تواند این منطقه را به یک منطقه ویژه گردشگری و تفریحی در غرب کشور تبدیل کند.
 
وی همچنین از مسولین میراث فرهنگی‘ صنایع دستی و گردشگری استان خواست در اجرای طرح ساماندهی طاق بستان نهایت تلاش و اهتمام خود را بکار گیرند.
 
 
شایان ذکر است با اجرای طرح منطقه ویژه گردشگری سراب قنبر‘ علاوه بر ایجاد یک منطقه توریستی و تفریحی ‘در کاهش حجم ترافیک در گرایش مردم به سمت مراکز تفریحی دیگر بسیار موثر خواهد بود./ک
برچسب ها: تبدل ، قنبر ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.