336 درخواست تسهیلات کمک به واحدهای تولیدی در مازندران به ارزش 561 میلیارد تومان به کارگروه مرکزی در وزارت صنعت ارسال شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت: تاکنون یک‌هزار و 48 درخواست در دبیرخانه ستاد تسهیل کارشناسی شده است و 74 کارگروه تخصصی با حضور نمایندگان دستگاه اجرایی صورت گرفته است.

هاشم پور افزود: 128 واحد تولیدی در حضور استاندار مشکلات خود را مطرح کردند.

وی با بیان اینکه 761 مصوبه به تصویب نهایی رسیده است، تصریح کرد: طی فعالیت ستاد تسهیل امور و پشتیبانی واحدهای تولیدی 761 واحد تولیدی توانسته‌اند در کارگروه تخصصی مشکلات خود را مطرح کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت : 321 درخواست مربوط به بدهی معوق در دبیرخانه کارشناسی به تصویب رسیده است که 86 درصد درخواست‌ها را تشکیل می‌دهند.

هاشم پور افزود : از یک‌هزار و 48 درخواست 364 درخواست با موضوع سرمایه در گردش، 48 مصوبه مربوط به دستگاه خارج از استان است که در کارگروه استانی مشخص شده است.

وی به طرح‌های نیمه‌تمام اشاره و تصریح کرد : 178 طرح نیمه‌تمام با پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد در سامانه بهینه‌یاب صنعت و معدن ثبت‌نام کردند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت : تاکنون 16 درخواست تسهیلات در گردش با مبلغ 29.6 میلیارد تومان توسط وزارت صنعت بررسی، تایید و به بانک عامل ارجاع و جذب شده است.

هاشم پور افزود : 336 درخواست 561 میلیارد تومانی در کارگروه تسهیل در تولید استانی مشخص، به کارگروه مرکزی ارسال و 321 درخواست نیز به ارزش بیش از 527 میلیارد تومان توسط وزارت صنعت به بانک عامل ارجاع داده شده است./س
برچسب ها: درخواست ، تسهیلات ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.