فوروارد تیم بسکتبال ماهان با تاکید بر اینکه داوران نسبت به وی کم لطف هستند گفت: در یک صحنه دستم به لباس بازیکن حریف برخورد کرد و خطایم را گرفتند.

محمدرضا اکبری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بعد از 2 بار پنج خطایی شدن در مقابل مهرام تاکید کرد: به نظرم داوران به من کم لطفی دارند یا اصلا لطفی ندارند! در بازی اول 3 خطا و در بازی دوم چهار خطا از من گرفته شد که چندان صحیح به نظر نمی رسید حتی در یک صحنه دستم به پیراهن بازیکن حریف برخورد کرد و خطایم را گرفتند.

وی ادامه داد: از این تعجب می کنم که چطور چند بازیکن با سه یا چهار خطا 20 دقیقه در زمین دوام آوردند؟ هیچوقت چنین چیزی را ندیده ام. با بازیکن خاصی هم کاری ندارم فقط به نظرم این نوع بازیکن سالاری عجیب است. البته ما خودمان بازی را به مهرام واگذار کردیم و مهرام این دیدار را نبرد. توپهای زیادی را از دست دادیم و در کوارتر چهارم هم تمرکز تیم با نزدیک شدن اختلاف پایین آمد.

اکبری اشاره کرد: اگر در پنج دقیقه آخر تمرکز خودمان را حفظ می کردیم امکان برد وجود داشت. خطاهای بی دلیل و اقدام به پرتابهای نا به جا باعث از دست دادن بازی در آن دقایق شد.

بازیکن ماهان در پاسخ به اینکه آیا امیدی برای این تیم در بازیهای بعدی وجود دارد، تاکید کرد: من با تیم ذوب آهن چندین بار به مرحله فینال رسیده ام و همیشه 2 بازی دوم خود در اصفهان را برده ایم. تیم امسال ماهان هم شرایط بهتری دارد و مطمئنم در اصفهان بازی متفاوت خواهد بود./زر
برچسب ها: بسکتبال ، ماهان ، اکبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار