مدیرکل هنرهای نمایشی بعد از تماشای نمایش "ارخش"گفت: این اثر نمایشی معرف بسیار ارزشمندی از فرهنگ، اسطوره و هویت ایرانی اسلامی ماست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، قادر آشنا با بیان این مطلب افزود: به عنوان یک ایرانی همواره وظیفه داریم با پرداختن به دستاوردهای فرهنگی از اسطوره ها و هویت ایرانی اسلامی خودمان دفاع کنیم؛ چرا که هر آنچه داریم مدیون انسان های این آب و خاک است که باید در زنده نگه داشتن آنها تلاش کنیم. بنابراین هر چه  به این کارها بپردازیم و زنده نگه بداریم به خودمان خدمت کرده ایم.
مدیر کل هنرهای نمایشی ادامه داد: نمایش "ارخش" به لحاظ درجه بندی کیفی کار بسیار خوبی بود که آقای دلخواه با استفاده از نیروهای جوان و دانشگاهی اثر فاخر و ارزشمندی را در حد نام ایران به تماشاگران عرضه کرد که لازم است همین جا از همه دست اندرکاران نمایش تقدیر ویژه ای داشته باشم.
گروه اجرایی نمایش ”ارخش” از ”اکبر زنجان پور” تقدیر کرد
گروه اجرایی نمایش "ارخش" در حضور تعدادی از هنرمندان از تلاش های بازیگر پیش کسوت تئاتر ایران تقدیر کرد.
به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، این اثر نمایشی که از  22 بهمن ماه به کارگردانی مسعود دلخواه  اجرای خود را در  تالار چهارسو آغاز کرده، سه شنبه، 8 اسفندماه، در حضور تعدادی از هنرمندان سینما و تلویزیون از جمله قاسم جعفری و شیرین یزدان بخش با تقدیم اجرای خود به اکبر زنجان پور از تلاش های این هنرمند پیشگام تئاتر، سینما و تلویزیون تقدیر کرد.
شایان ذکر است نمایش "ارخش" نوشته و کار مسعود دلخواه هر روز غیر از شنبه ساعت 19 در  تالارچهارسو به صحنه می رود./ي2
برچسب ها: نمایش ، ارخش ، آشنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار