عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: ارائه تعریف جامع و مانع از دامنه اصولگرایی مهمترین مولفه‌هايی است که می‌تواند اصولگرایان را در پیشبرد اهداف‌شان در رسیدن به وحدت در راستاي انتخابات آينده ياري کند.

حجت الاسلام سیدرضا اکرمی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره سازو‌کارهاي ايجاد وحدت میان اصولگرایان در راستای ورود به انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده گفت: ارائه تعریف جامع و مانع از دامنه اصولگرایی مهمترین مولفه‌هايی است که می‌تواند اصولگرایان را در پیشبرد اهداف‌شان در رسیدن به وحدت در راستاي انتخابات آينده ياري کند.
 
وی افزود: اصولگريان مي‌توانند با به کار‌گيري يک سازوکار منسجم، مدون و در قالب انديشه‌هاي مقام معظم رهبري در جهت ايجاد وحدت رويه در انتخابات آينده گام جدي را بردارند.
 
حجت الاسلام اکرمی تصریح کرد: پرهيز از اختلاف نظر و درگيري‌هاي سياسي و حزبي، حرکت در چارچوب گفتمان اصيل امام(ره) و انقلاب به طور حتم اصولگريان را در مسير روشن وحدت هدايت خواهد کرد.
 
گفتني است در آستانه انتخابات رياست‌جمهوري سال آينده بسياري از جريانات اصولگرا درصدد هستند تا با ارائه سازوکاري مناسب با يک وحدت رويه در انتخابات آينده حضور چشمگيري داشته باشند.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: وحدت ، اصولگرایان ، اکرمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار