مربي تيم ملي بوکس جوانان گفت: مرحله آخر اردوهاي تيم ملي در حال برگزاري است تا با آمادگي کامل راهي مسابقات آسيايي فيليپين شويم.

مصطفي فرجي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: آخرين مرحله اردوي تيم ملي بوکس جوانان آغاز شده است تا مشت زنان جوان ما آخرين تلاش خود را براي شرکت در مسابقات انجام دهند.

مربي تيم ملي بوکس جوانان تصريح کرد: خوشبختانه انگيزه و آمادگي بوکسوران تيم ملي بسيار بالاست و پيش بيني مي‌کنيم که در مسابقات با آمادگي بسيار بالايي ظاهر شويم.

وي تصريح کرد: بهترين نتيجه‌اي که ما در مسابقات کسب کرديم، رتبه 3 و کسب مدال برنز در مسابقات آسيايي چند سال پيش بود که البته در تهران برگزار شد.

فرجي عنوان داشت: اردويي با تيم داغستان در مجموعه ورزش انقلاب داشتيم که خوشبختانه به همه خواسته‌هاي خود رسيديم.

وي افزود: در کنار اردوي مشترک با داغستاني‌ها چند بازي درون اروديي هم داشتيم تا به نقا ضعف  و قوت بوکس و رهايمان آشنايي پيدا کنيم.

سرمربي تيم ملي بوکس جوانان تصريح داشت: تمام تلاشمان اين است که 9 بوکسور به مسابقات آسيايي فيليپين اعزام کنيم  که البته مکلات مالي نيز در اين زمينه وجود دارد که فدراسيون قول داده آن‌ها را حل کند، البته صمدي مربي تيم ملي با کادر فني اعزام نمي‌شود ولي من تيم را همراهي خواهم کرد.

فرجي خاطر نشان کرد: با وود اينکه بسياري از بوکسوران ما تجربه بين‌المللي ندارند ولي شادي و انگيزه زيادي در تيم وجود دارد که اميدواريم بهترين نتيجه را در مسابقات ببينيم و مشت‌زنان جوان ما بتوانند توانايي‌هاي خود را به اثبات برسند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار