کنسرت موسیقی تلفیقی ایران و هند گروه "آوای زمین" با هدف یاری رساندن به کودکان نیازمند موسسه مهر آفرین شامگاه روزهای سه شنبه هشتم و پنجشنبه دهم اسفندماه سالجاری در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از امور ارتباطات رسانه ای گروه آوای زمین؛  کنسرت آوای زمین راس ساعت هشت شب (20) روزهای سه شنبه و پنجشنبه هشتم و دهم اسفندماه امسال با خوانندگی وحید آیریان و pavan naik و همخوانی حوروش خلیلی در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می شود. تنظیم و آهنگ قطعات این کنسرت را وحید آیریان و مجتبی کلانتری خرمی بر عهده داشته اند. در کنسرت آوای زمین یازده هنرمند به روی صحنه می آیند که عبارتند از: خواننده و نوازنده تنبور: وحید آیریان، دف و سه تار: مجتبی کلانتری خرمی، عود: نازنین قاسمی، کمانچه: مینو اصحابی و شیما بلوکی فر، اودو و دف: مژگان ابوالفتحی، تنظیم و سینتی سایزر: امید محرم زاده، تبلا: ramdas deshpande ، اسلاید گیتار: vivek samuel، خواننده و نوازنده هارمونیوم: pavan naik.
این گزارش می افزاید: گروه موسیقی آوای زمین این کنسرت را پس از حضور و اجرای موفقیت آمیز خود در شهرهای تهران، گرگان و شیراز در بیست و هشتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر با همکاری موسسه نیکوکاری مهر آفرین برگزار می کند و عواید حاصله از فروش بلیط های این کنسرت  تقدیم کودکان نیازمند تحت پوشش این موسسه خواهد شد و علاقه مندان می توانند بلیط های این کنسرت را از مرکز موسیقی بتهوون، دارینوش، پاز، پرشیا ، مهرآفرین و گیشه تالار اندیشه  تهیه کنند.
گفتنی است؛  گروه آوای زمین که از پنج سال پیش در کشور هندوستان و با همکاری مشترک هنرمندان ایران و هندوستان تاسیس شد، تاکنون تورهای مختلف داخلی و خارجی ای موسیقی را برگزار کرده و آلبوم "حالیا" جدیدترین اثر این گروه است که شهریور ماه امسال روانه بازار موسیقی شد./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار