کشتی گیر 74 کیلوگرم کشورمان گفت: به خاطر احترام مردم در رقابتهای جام جهانی حاضر شدم و خدا رو شکر در دیدار فینال با وجود ضغف بدنی شرمنده نشدم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، صادق گودرزی افزود: بعد از المپیک تمرینات مستمری نداشتم و حتی در لیگ برترهم به میدان نرفتم اما به احترام رسول خادم مدیر تیم های ملی و به احترام مردم کشتی دوست تصمیم گرفتم در این رقابتها حاضر شوم.

وی ادامه داد: تنها 20 روز قبل از این رقابتها تمرینات خود را آغاز کردم و با آمادگی اندکی راهی این رقابت ها شدم ولی خدا رو شکر شرمنده مردم و تماشگران حاضر در سالن نشدم.

کشتی گیر ملایری تیم ملی در خصوص کشتی فینال برابر حریف روس خود گفت: کاخابر هوبژتی از قدرت بدنی بالایی برخوردار بود و کشتی دفاعی را به خوبی اجرا می کرد اما حتی تا آخرین ثانیه های مسابقه با وجود افت بدنی توانستم وی را با شکست مواجه کنم.

وی گفت: این کشتی برای تیم ملی کشورمان بسیار مهم بود چرا که شاید در صورت باخت تاثیر منفی در ادامه مسابقه های تیم می گذاشت و برهمین اساس تمام توان خود را برای شکست حریف قدرتمند روس به کار گرفتم.

گودرزی در خصوص ضعف بدنی خود در این دیدار و شکست حریف گفت: به قدری بدنم خالی کرده بود که حتی رسول خادم پیشنهاد داد کشتی را رها کرده و به رختکن بروم، ولی به خاطر عشق به مردم کشتی دوست تا آخر ایستادم و خدا رو شکر شرمنده مردم نشدم .

وی خاطرنشان کرد: این رقابت ها تجربه ای تازه برای حضور بهتر در مسابقه های آینده شد تا بتوانم با تقویت شرایط جسمانی و آمادگی بدنی شرایط مطلوب تری را داشته باشم.

تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در رقابت های جام جهانی 2013 تهران توانست با برتری شش بر یک مقابل تیم ملی روسیه عنوان قهرمانی را کسب کند./زر
برچسب ها: کشتی ، گودرزی ، المپیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار