رییس شورای اسلامی شهر تهران ضمن تبریک موفقیت اخیر تیم ملی کشتی کشورمان، از کشتی به عنوان ورزش ملی و هویتی ایرانیان یاد کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، مهدی چمران در جریان پانصد و سی و دومین جلسه علنی شورای شهر تهران از زحمات رسول خادم، عضو شورای شهر تهران و سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان برای پیروزی تیم ملی تقدیر کرد و گفت: رسول خادم که پنهانی و بی سر و صدا کار می‌کند، حتی هنگام اعطای جوایز به روی صحنه نرفت و این درحالیست که او به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی، سهم زیادی در پیروزی اخیر داشته است.

وی با بیان اینکه کشتی ورزش محوری، ملی و هویتی ایرانیان است، به حذف این رشته ورزشی از المپیک انتقاد کرد و گفت: علت این اقدام مشخص است، کشتی حذف شده، چرا که مدال‌های آن را انگلیس کسب نمی‌کند، بلکه عاید جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

همچنین علیرضا دبیر، عضو هیات رییسه شورای شهر تهران هم که از دیگر کشتی‌گیران به نامی است که به عنوان نماینده مردم در شورای شهر تهران حضور دارد، به کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد تبریک گفت و افزود: تبریک من باید متفاوت‌تر از سایر همکارانم باشد. به هر حال جمع‌ کردن تیم کار دشواری است، اما نتایج رقابت های اخیر نشان داد که کادر فنی به خوبی از عهده این کار برآمده است./زر

برچسب ها: کشتی ، چمران ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار