مدير كل راه و شهرسازي لارستان از آماده بودن زيرساختهاي مسكن مهر808 واحدي گراش خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران جمشيد جعفرپور نماينده مردم لارستان ،خنج و گراش در مجلس شوراي اسلامي در جريان بازديد چند ساعته خود از مسكن مهر گراش اظهار داشت: طرح مسكن مهر از اقدامات معجزه آساي دولت در حل مشكل مسكن به ويژه براي اقشار محروم و آسيب پذير است .
نصر با تأكيد بر جلب رضايت متقاضيان از لحاظ كيفي،عمل به تعهدات در مورد ساخت مسكن مهر 808 واحدي افزود: همه عوامل بايد در راستاي تسريع تكميل اين پروژه بسيج شده و واحدهاي مسكوني هرچه زودتر به متقاضيان تحويل داده شوند .

وي ادامه داد : در شهرستان گراش 1200 واحد مسكن مهر در 3 فاز در حال ساخت است كه مهمترين آن پروژه 808 واحدي است كه داراي امكاناتي از جمله درب و پنجره دوجداره – شوفاژ،فضاي سبز، حياط اختصاصي و پاركينگ،پارك كودك،پارك سلامت،مسجد و مدارس دبيرستان و ابتدايي خيّرساز نيز است.

نصر همچنين افزود :كليه تأسيسات زيربنايي اين پروژه از جمله آب و گاز و برق فراهم شده و تنها مشكل تأسيسات آن نبود تلفن است كه با پيگيري هاي انجام شده اميدواريم در آينده نزديك اين مشكل برطرف شود .

در جلسه اي كه پس از بازديد با دكتر جعفرپور و تعدادي از مديريت ها برگزار شد پيگيري براي فروش اقساطي مسكن مهر و مبلغ 2 ميليون تومان وام افزايش يافته و احداث فضاي سبز مورد بحث قرار گرفت./س
برچسب ها: مسکن مهر ، زیرساخت ، گراش ، ساخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار