رئیس امور فرهنگی شهرداری منطقه 6 از ویژه برنامه های آستانه فرا رسیدن فصل بهار در منطقه خبر داد.

موسوی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ، با اعلام این خبر افزود:  در آستانه فرا رسیدن فصل بهار،  امور فرهنگی منطقه ویژه برنامه های بازدید از مناطق جنگی  جبهه های جنوب همراه با اردوهای زیارتی  فرهنگی یاد یار،  غبار روی ، عطر افشانی و گلباران مزار شهدا و با زیارت اهل قبور در بهشت زهرا و مزار شهدای گمنام و بازدید از خانواده شهدا یاد شهدا را گرامی می دارد.
 وی در ادامه تصریح کرد: جشنواره بهترین سفره هفت سین و برگزاری جشن استقبال از بهار ویژه شهروندان و همچنین معرفی جاذبه های توریستی و صنایع دستی و سوغات شهرهای ایران،  برپایی ایستگاه های فرهنگی ، شهروندی از دیگر برنامه هایی است که در دستور کار قرار گرفته است.
وی در ادامه اظهار داشت: طرح همدلی  نیز که در همین راستا انجام می گردد شامل دعوت از شعرای محله،  انتخاب بهترین شعر بهاری با برگزاری  مسابقه کتاب خوانی،  نقاشی، مسابقات دانش آموزی و اهدای جوایز به برندگان است.
 موسوی  خاطر نشان کرد:  برنامه های دوست سبز به مناسبت  روز درختکاری ، کاشت نهال  توسط دانش آموزان در مدارس کودکان سطح منطقه و اهدای نهال به شهروندان در همین راستا اجرا می شود./ف

برچسب ها: رئیس ، جشنواره ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار