يگان هايي از ارتش در ادامه عمليات تعقيب تروريست هاي مسلح ، شمار زيادي از آنان را در حومه شهرهاي دمشق، حماه و دمشق از پاي درآرودند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه سوري الوطن ؛  گروه هاي مسلح همچنان مناطق مختلف مسکوني شهردمشق و حومه آن را جمله معضميه (غرب)، قابون (شمال )، عاليه و شفونيه در غوطه شرقي شهر دمشق هدف خمپاره هاي خود قراردادند.  اردوگاه فلسطيني نشين يرموک واقع در جنوب شهر دمشق هم ديروز از آرامش نسبي برخوردار بود و اين امر فرصت داد تا اهالي ساکن اين اردوگاه براي تامين مايحتاج خود به ويژه مواد غذايي از خانه هاي خود بيرون بروند. 

همچنين مناطق «قدم» و «عسالي» واقع در جنوب اردوگاه يرموک و مناطق «حجيره »، «بحدليه» و «ديابيه» واقع در مجاورت منطقه زينبيه (س) در حومه جنوبي شهر دمشق همچنان شاهد درگيري ميان تروريست ها و نيروهاي ارتش بود. برپايه اين گزارش، منطقه «القابون» واقع در شمال شهر دمشق شامگاه ديروز شاهد درگيري هاي سنگيني ميان يگاني از ارتش و تروريست ها بود، ضمن اينکه انفجار يک خودروي بمب گذاري شده  که در کنار شرکت نساجي منطقه  قابون پارک شده بود، پنج قرباني گرفت.  

نيروهاي يگان مهندسي ارتش سوريه هم ديروز  چهار بمب چهار کيلوگرمي را که در منطقه شيخ خالد در شمال شهر دمشق کار گذاشته شده بود ، شناسايي و خنثي کردند.در همين حال عمليات ارتش براي پاکسازي مناطق مرکزي شهر حلب و بازارهاي تاريخي اين شهر از وجود گروه هاي تروريستي همچنان ادامه دارد و برخي از منابع خبري از عقب نشيني گروه هاي مسلح از مرکز شهر حلب خبردادند، پس از اينکه عمليات دو روز اخير ارتش خسارتهاي سنگيني را براي گروه هاي مسلح به بار آورد.

برخي از منابع خبري هم از عقب نشيني تروريست ها از مرکز آموزش پليس واقع در منطقه «خان العسل» در غرب شهر حلب خبردادند، پس از اينکه نيروهاي ارتش ضربه هاي سهمگيني را بر آنها وارد کردند. اما در شهر حماه  واقع در مرکز سوريه ، تروريستها همچنان براي ايجاد ترس و وحشت ميان مردم ، به ترور مردم عادي به بهانه هواداري از نظام حاکم ادامه دادند و ديروز چهار شهروند را در خيابانهاي مختلف اين شهر ترور کردند.  

در شهر حمص واقع در مجاورت شهر حماه هم ارتش يک کارگاه توليد بمبهاي دست ساز را شناسايي و منهدم کرد و با شناسايي چندين محل  تجمع تروريست ها شمار زيادي از آنها را بازداشت کرد و يا به هلاکت رساند.در منطقه «تلدو» واقع در حومه شهر حمص نيز نيروهاي ارتش يک دستگاه خمپاره انداز و يک توپ ضدهوايي را شناسايي و منهدم و مقادير زيادي مسلسل هاي خودکار و مهمات را شناسايي کردند.




برچسب ها: هلاکت ، سوریه ، تروریست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار